Data: 2009-04-08 12:34:18 | |
Autor: DD | |
Opinie o serwisie notebookow Sony | |
miałem do czynienia z kilkoma serwisami:
- serwisem Sony: naprawa gwarancyjna Sony Vaio w ramach wezwania do wymiany przegrzewającej się baterii w Sony Vaio. musze powiedzieć ze poszło bardzo gładko: zgłoszenie w serwisie, przyjazd kuriera z pudełkiem, po kilku dniach odbiór gotowego notka z gratisem za niedogodności. git malina. - serwis Sony autoryzowany na warszawskiej Pradze (firma jakastam) projektora Sony: nieufność i podejrzliwośćw stosunku do klienta, diagnostyka 150 zł netto, diagnoza: plyta głowna za 4 tyś zł. - podziękowałem. ehh. - drukarka HP Office Jet pogwarancyjna naprawa: zgłoszenie, przyjazd serwisanta i wymiana drukarki na inną - reklamacja, przyjazd serwisanta i wymiana na kolejną (miały chyba lekkie wady fabryczne te drukarki), działa już pare miesięcy. git malina. - monitor HP 22 " nowy - burczenie zasilania, zgłosiłem wadę i na drugi dzień przyjechał kurier z nowym sprzętem, wadliwy odesłałem do HP na ich koszt (zgodnie z zalecieniami HP) czyli raczej dobre doświadczenia |
|