Opinie - ramię Ergotron

Data: 2011-12-25 21:16:59
Autor: JanuszWo
Opinie - ramię Ergotron
Witam!
Właśnie odkryłem fajną rzecz:
http://www.ergotron.com/Products/tabid/65/PRDID/355/language/en-
US/Default.aspx
Ktoś tego używał, miał, widział?
Jak to się sprawdza przy dłuższym użyciu? Luzy, pęknięcia? Wszystko wygląda cudnie, ale w instrukcji jest podane maksymalne obciążenie ramienia do umocowania klawiatury... Czy to jest liczone z rękami opartymi na klawiaturze? Czy bez? ;-) To mnie trochę zaniepokoiło.
Z góry dziękuję za odpowiedzi - JanuszWo
 --
popraw gaz w adresie

Data: 2011-12-25 22:43:35
Autor: Bydlę
Opinie - ramię Ergotron
On 2011-12-25 20:16:59 +0000, JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> said:

Jak to się sprawdza przy dłuższym użyciu?

Normalnie - jeśli nie kręcisz, to się trzyma.
Gdy zaś manipulujesz, to zaczyna się sypać trzymanie pozycji.
I nie przejmuj się - gdy zacznie się coś sypać, to odeślesz do naprawy gwarancyjnej - masz 5 lat.

w instrukcji jest podane maksymalne obciążenie
ramienia do umocowania klawiatury...

I słusznie.

Czy to jest liczone z rękami
opartymi na klawiaturze? Czy bez? ;-)

Pytanie brzmi: czy jest to maksymalne obciążenie z kotem, czy bez kota?

To mnie trochę zaniepokoiło.

Bo to jest niepokojące, gdy masz informację, że od 3 do 9 kilogramów, a ty pytasz CZEGO kilogramów...

--
Bydlę

Data: 2011-12-26 17:28:17
Autor: marek
Opinie - ramię Ergotron
W dniu 25.12.2011 21:16, JanuszWo pisze:
Witam!
Właśnie odkryłem fajną rzecz:

mam bardzo dobre doświadczenia z takim ramieniem:
http://www.sklep.edbak.pl/uchwyty-do-monitorow-komp/uchwyty-biurkowe/sv17-uchwyt-biurkowy-do-szesciu-monitorow-lcd-tft_p_92.html

jestem bardzo zadowolony... (wydaje się to tańszym rozwiązaniem)

M.

Opinie - ramię Ergotron