Opinie w internecie a możliwość ścigania p o sądach

Data: 2010-12-22 18:38:52
Autor: Bartosz Augustyniak
Opinie w internecie a możliwość ścigania p o sądach
Witam!

W marcu zamieściłem na 2-3 portalach i na grupie dyskusyjnej regionalne niepochlebną  opinię

Teraz starszy mnie sądem i odszkodowaniem. Czuję się zastraszony, najchętniej bym pousuwał t wpisy, ale z tych portali nie tak łatwo a z usenetu to w ogóle nie wiem czy się da.

Przysłał mi żądanie usunięcia SMSem i dał czas do 23.12.

Może ktoś w coś powiedzieć bo delikatnie mówiąc jestem bardzo zaniepokojony całą tą sytuacją.

--
Z powaĹźaniem
Bartosz Augustyniak,Łódź

Data: 2010-12-22 12:56:11
Autor: witek
On 12/22/2010 11:38 AM, Bartosz Augustyniak wrote:
[...]

to zalezy czy niepochlebne opinie byly prawdą czy nie.

Data: 2010-12-22 20:11:05
Autor: Bartosz Augustyniak
W dniu 2010-12-22 19:56, witek pisze:

to zalezy czy niepochlebne opinie byly prawdą czy nie
Były prawdą, ale to pewnie dopiero będę mógł wykazać przed sądem, a tam już może nie być takie oczywiste i w ogóle nie mam na to ochoty

--
Z powaĹźaniem
Bartosz Augustyniak,Łódź

Data: 2010-12-22 19:41:36
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-12-22 18:38, Użytkownik Bartosz Augustyniak napisał:

[...]

Podaj linka do wszystkich "niepochlebnych opinii" jakie
masz usunąć.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-22 20:09:23
Autor: Bartosz Augustyniak
W dniu 2010-12-22 19:41, RadoslawF pisze:
[...]

Generalnie zostaje usenet
Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t=93616

--
Z poważaniem
Bartosz Augustyniak,Łódź

Data: 2010-12-22 19:48:06
Autor: Samotnik
Dnia 22.12.2010 Bartosz Augustyniak <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał/a:
Pozdrawiam
Generalnie zostaje usenet
Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t=93616

Jeśli napisałeś prawdę, to w ogóle bym sekundy nie poświęcił na martwienie
się tym tematem. Należy opisywać wprost prawdziwe doświadczenia z różnymi firmami,
przedsiębiorcami. Ja na przykład założyłem sobie drugie konto na allegro
właśnie po to. Żeby móc bez obawy o 'odwetowego' negatywa zjebywać z góry
na gół chujowych sprzedawców, wysyłających książki w kopertach bąbelkowych,
odczekujących miesiąc od zakupu, nieprzyjmujących zwrotów itd.
--
Samotnik

Data: 2010-12-22 14:03:43
Autor: witek
On 12/22/2010 1:48 PM, Samotnik wrote:
wysyłających książki w kopertach bąbelkowych

???

Data: 2010-12-23 00:52:59
Autor: Maciek
begin o nicku witek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:
On 12/22/2010 1:48 PM, Samotnik wrote:
wysyłających książki w kopertach bąbelkowych

???
Dołączam do pytania, co w tym złego? Czy tylko masz fobię na punkcie kopert
bąbelkowych?

--
Maciek
I spend my time wasting yours.

Data: 2010-12-23 08:36:10
Autor: Samotnik
Dnia 22.12.2010 Maciek <maciek@emti.one.nospam.pl> napisał/a:
[...]

Nowe książki wysyłane w ten sposób mają poobijane rogi i krawędzie. Koperta bąbelkowa nie jest żadnym zabezpieczeniem dla twardej książki. Jeśli już kupuję NOWE książki, to nie po to, żeby wyglądały jak ze śmietnika. A wystarczy wydać kilkadziesiąt groszy na kartonowe pudełko. Niestety przeciętny sprzedający na allegro jest chciwy - chętnie bierze kilkanaście
złotych za wysyłkę (a potem z regułyi tak wysyła listem poleconym, kosztującym 4-5 zł), ale przyoszczędzi grosze na opakowaniu.
--
Samotnik

Data: 2010-12-23 02:44:51
Autor: witek
On 12/23/2010 2:36 AM, Samotnik wrote:
> [...]

złotych za wysyłkę (a potem z regułyi tak wysyła listem poleconym,
kosztującym 4-5 zł), ale przyoszczędzi grosze na opakowaniu.

kwestia jakości koperty.
W dobrej kopercie ze sporymi bąbelkami nie ma prawa sie zagiąć.
To nie kwestia koperty z bąbelkami tylko jakości samego opakowania.

Data: 2010-12-22 20:28:25
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Bartosz Augustyniak" <ogest@toya_usunto.net.pl> napisał w wiadomości news:4d124ce4$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

Pozdrawiam
Generalnie zostaje usenet
Tu mi było łatwiej znaleźć niż na googlu
http://www.wirtualna.lodz.pl/forum/showthread.html?t=93616

W mojej ocenie brak podstaw do ścigania Cię za umieszczenie zacytowanego tu wpisu. Jest to Twoja opinia i tyle. Chyba, że informacje o opóźnieniu w instalacji lub sposobie obliczania należności są nieprawdziwe, a sam poszkodowany potrafi tego dowieść ewentualnie przed sądem.

Data: 2010-12-22 20:52:32
Autor: Bartosz Augustyniak
W dniu 2010-12-22 20:28, Robert Tomasik pisze:
[...]

Terminy instalcji to wszystko na gębę, sposób naliczania to pewnie z dat by wynikało.

Boję się przed sądem może coś udowodnić, albo ja nie będę mógł czegoś udowodnić.
Mam złe przeczucia ewentualny proces może mnie wykończyć w pierwszej kolejności zdrowotnie. Już po tym SMSie jestem rozstrzęsiony, żona z nim próbowała gadać ale facet jest zacietrzewiony.

Najchętniej to bym spróbował jakoś osunąć te wpisy z usenetu ale nie wiem czy to jest technicznie możliwe

--
Z poważaniem
Bartosz Augustyniak,Łódź

Data: 2010-12-22 21:09:09
Autor: RadoslawF
Dnia 2010-12-22 20:52, Użytkownik Bartosz Augustyniak napisał:

[...]

O ile z jakiegoś forum usunąć można to z usenetu jest to
problematycznie. Teoretycznie usuniesz ale kopie zostaną.
Jeśli wszystkie opinie o które ma pretensję przedstawiciel
firmy są takie jak podana to olej firmę.
Zadzwoń na numer z którego wysłano ci SMSa i wyjaśnij nie
ugniesz się przed próbą zastraszenia. Dobrze było by nagrać
tę rozmowę, może gościa poniosą nerwy nabluzga i ty będziesz
miał podstawę do straszenia jego.

Pozdrawiam

Data: 2010-12-22 20:24:42
Autor: Samotnik
Dnia 22.12.2010 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał/a:
[...]

Nigdzie nie dzwonić. Olać temat i tyle. SMSy to sobie można wysyłać na
audiotele.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-12-23 08:49:01
Autor: Olgierd
Dnia Wed, 22 Dec 2010 20:24:42 +0000, Samotnik napisał(a):

Nigdzie nie dzwonić. Olać temat i tyle. SMSy to sobie można wysyłać na
audiotele.

100% racji. Ludziom się już teraz od tych sądów we łbach poprzewracało.

--
:-) Olgierd
Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl

Data: 2010-12-22 21:24:14
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości news:ietlt8$sjd$1node1.news.atman.pl...

Zadzwoń na numer z którego wysłano ci SMSa i wyjaśnij nie
ugniesz się przed próbą zastraszenia. Dobrze było by nagrać
tę rozmowę, może gościa poniosą nerwy nabluzga i ty będziesz
miał podstawę do straszenia jego.

Tylko po co się denerwować. Ja bym im właśnie odpisał SMS-em, że jest to Twoja opinia o ich firmie. Masz do niej prawo.

Data: 2010-12-23 10:24:56
Autor: Krzysztof 45
Bartosz Augustyniak napisał(a):
żona z nim próbowała gadać ale facet jest zacietrzewiony.
Reaguje jak pies. Wyczuwa że przeciwnik się boi, więc atakuje.
Ja w Twoim opisie nie widzę nic, za co by miał Ciebie po sądach ciągać.

Najlepsza obroną jest atak. Jeszcze nic nic straconego. Ale to Ty musisz tak zadziałać by mu zwieracze popuściły. Po czymś takim odpieprzy się.
--
Krzysiek

Data: 2010-12-22 23:38:45
Autor: Jawi
W dniu 2010-12-22 20:09, Bartosz Augustyniak pisze:
[...]

No to ja "VB Vertical" też będę omijał szerokim łukiem, nie tylko dla powodów które Ty podałeś, bo ciężko się ustosunkować, ale przez te SMSy i próba nacisku na Ciebie, dały mi dużo do myślenia.

Data: 2010-12-24 13:35:24
Autor: pluton
Opinie w internecie a możliwość ścigania po sądach
W marcu zamieściłem na 2-3 portalach i na grupie dyskusyjnej regionalne
niepochlebną  opinię

Czlowieku, ty chyba w zyciu niepochlebnej opinii nie widziales :)

Jezeli to co napisales, to prawda, to odpisz facetowi, ze z przyjemnoscia
spotkasz sie z nim przed sadem.

Moze ci bedzie troche przykro, jak sad go zj***bie na maksa, ale sam chcial
:)

Nullification

Opinie w internecie a możliwość ścigania p o sądach