Data: 2009-04-16 19:23:01 | |
Autor: antyanatinae | |
Opiniotwórcze tvn24.pl i TVN24. | |
RANKING NAJCZĘŚCIEJ CYTOWANYCH MEDIÓW
Musimy się pochwalić. W lutym nasz portal był drugim najbardziej opiniotwórczym medium internetowym w Polsce. Inne media cytowały nas aż 104 razy. Wśród telewizji bezkonkurencyjne okazały się zaś TVN24, TVN i TVN CNBC Biznes. Jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w rankingu najczęściej cytowanych mediów wyprzedził nas jedynie onet.pl, na który powoływano się 195 razy. Trzeci w zestawieniu serwis money.pl cytowano 84 razy. Wśród telewizji najbardziej opiniotwórcza w lutym była TVN24 z 471 cytowaniami. Stacja wyprzedziła TVN (134 cytowania), oraz TVN CNBC Biznes i TVP Info (obydwie po 107 cytowań). Najbardziej opiniotwórcza, jak zawsze była jednak prasa. W lutym najczęściej cytowaną gazetą i najczęściej cytowanym medium w ogóle była "Rzeczpospolita". W innych mediach powoływano się na nią aż 1235 razy. Drugi był "Dziennik" (905 cytowań), a trzecia "Gazeta Wyborcza" (cytowana 806 razy). TVN zmroził konkurentów Styczeń był bardzo dobrym miesiącem dla TVN. Telewizja umocniła się na... czytaj więcej > Wśród radiostacji zwyciężył RMF FM cytowany 378 razy, przed Radiem ZET (274 cytowania) i Programem 1 PR (82 cytowania). O czym się mówiło? W lutym media skoncentrowały się na kontrowersjach wokół ministra sprawiedliwości Andrzeja Czumy (tekst w "Polityce" dotyczący jego długów był najczęściej cytowanym materiałem), zabójstwie polskiego inżyniera w Pakistanie oraz skutkach kryzysu ekonomicznego. Duże zainteresowanie mediów wzbudziło też śledztwo w sprawie porwania i zabójstwa Krzysztofa Olewnika oraz kolejne tematy gospodarcze: możliwość wejścia Polski do strefy euro, problemy przedsiębiorstw związane z opcjami walutowymi i osłabianie się naszej waluty. Szeroko komentowane były również nowe fakty dotyczące afery sopockiej, obchody rocznicy Okrągłego Stołu, a także przygotowania do Euro 2012. Ponadto, media opisywały monachijski incydent z udziałem Jana Rokity, a także śmierć młodej sportsmenki Kamili Skolimowskiej. Od 1 do 28 lutego na potrzeby raportu Instytut Monitorowania Mediów przeanalizował 8224 przekazów mediowych (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych). Dziennikarze odnosili się do wiadomości podawanych na łamach innych mediów 8436 razy (5505 razy w prasie, 1772 w telewizji i 1159 w radiu). Analiza obejmuje tylko te przekazy, które nie są przeglądami mediów. http://www.tvn24.pl/-1,1595859,0,1,opiniotworcze-tvn24pl-i-tvn24,wiadomosc.html Przemek -- "Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2 |
|
Data: 2009-04-16 21:24:35 | |
Autor: awe | |
Opiniotwórcze tvn24.pl i TVN24. | |
Masz akcje TVN'u?
awe |
|