Opis WhatsApp potrzebny

Data: 2017-11-18 21:15:46
Autor: Pat
Opis WhatsApp potrzebny
Szukam opisu aplikacji WhatsApp dla Lumii 535 DS z Windows Phone 8.1.

Chodzi mi o opis jak z tej aplikacji korzystać,  dla początkującego, w jęz.polskim.

W Internecie są takie opisy, ale dotyczą przeważnie Androida i głównie odnoszą
się do ikon, których na ekranie z WP 8.1 nie ma  Inne rozwodzą się na temat instalacji.
Ja mam aplikację zainstalowaną, z kodem otrzymanym SMSem.

W szczególności, zaraz po zainstalowaniu aplikacji, pojawiła mi się lista osób,
z moich kontaktów w smartfonie, tych, które mają zainstalowany WhatsApp.
Później tej listy nie udało mi się już wyświetlić. Jak to zrobić?

Proszę o pomoc i pozdrawiam
Pat

Opis WhatsApp potrzebny