'Opium dla ludu' po masakrze grudniowej

Data: 2013-08-17 17:40:24
Autor: jr
'Opium dla ludu' po masakrze grudniowej
Warszawa, Boże Narodzenie
Archikatedra św. Jana Chrzciciela
25.XII.1970
(Tekst autoryzowany)

(...)
Najmilsze Dzieci Boże! Podtrzymujemy w Was ufność i gorąco Was prosimy: nie oskarżajcie, wyrozumiejcie, przebaczajcie, współczujcie, przyłóżcie rękę do pługów, aby wyorały więcej chleba w Ojczyźnie!

http://www.polskieradio.pl/67/828/Artykul/280305,Nie-oskarzajcie-wyrozumiejcie-przebaczajcie-wspolczujcie

Data: 2013-08-17 09:48:34
Autor: leming.show
[...]

A co ty bys zrobil?

Data: 2013-08-17 18:59:04
Autor: jr
'Opium dla ludu' po masakrze grudniowej

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:1e7f13df-7523-496a-8a07-5726689f307agooglegroups.com...
(...)

[...]

-- -- -

Musisz zrozumieć fakt, że mnie tu nie chodzi o jakiś festiwal ocen moralnych przeplatany górnolotną teologią. Chodzi o to, aby do nas dotarły suche fakty, bo mitami karmimy się dziesiątki lat i jak dotąd nie wyszliśmy na prostą.

Data: 2013-08-17 11:39:37
Autor: leming.show
[...]

Dam wiare ze chodzi o fakty, jak uslysze w TVN takie slowa:
https://www.youtube.com/watch?v=xPoF0nnsFY4

A na chwile obecna widze ze KK jest napierdalany z kazdej strony, domyslam sie ze jest nie tyle powod co cel. Kazanie Jankowskiego bylo puszczane w TVN, ostatnio tlukli Lemanskiego. Jak widzisz, zeby komus przypierdolic mozna uzyc historii albo ksiedza, selekcji zrodla dokonuje sie na potrzebe chwili. Jak chodziloby o fakty, to TVN powiedzialby o hotelu polskim, ze zydzi majac swiadomosc zdrady, wysylali swoich do gazu, no ale nie powiedza.
http://fzp.net.pl/forum/viewtopic.php?f=1&t=6160&start=75

Tu chodzi o kase a nie o jakies fakty. Hololoko byc dobry byznes, to powiedzieli rabini w Izraelu.

Data: 2013-08-17 23:29:14
Autor: jr

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:592787da-45e3-4b5b-8788-9cb8146a2c59googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Nie obchodzi mnie to, czy KK jest 'napierdalany', czy nie jest. To jest ich problem nie mój. Tak samo w dupie mam Żydów i całą tą kasę jaką robią na Holokauscie (ja na tym nie tracę, więc wisi mi to). Mnie obchodzi mój kraj, który jest okradany przez pokraczny Gang Olsena, co dzieje się w dużej mierze za sprawa kleru bojącego się lustracji. Za dwa lata braknie pieniędzy na wypłacanie emerytur i wtedy Tusk odda łaskawie władzę tak zwanym moherom. No i jak myslisz, co oni zrobią? Drugi Budapeszt? Gówno prawda. Żeby uzdrowić finanse kraju, trzeba się wziąść za czerwoną pajeczynkę, a na to zubeczony kler im nie pozwoli.

Data: 2013-08-18 00:45:13
Autor: leming.show
[...]

Tu sie nie zgodze, kasa idzie z twoich podatkow jako rekompensaty z zlotych, czesc w gruntach i nieruchomosciach. Mialo byc 15-20% wartosci, jest 100%.. Polski robol odbudowal, a teraz to zabiora.

[...]

Kaczynski nie ma magicznej rozczki, i z rekawa nie wyciagnie 1bln pln. Jedyne czego oczekuje od Kaczora to poprawy konstrukcji prawa i antykorupcyjnego kaganca, bo tylko wtedy ktos z zagranicy, w tym pierdolniku bedzie chcial otworzyc firme i zainwestowac kase.

No i jak myslisz, co oni zrobią? Drugi Budapeszt? Gówno prawda.

Malo realne, zaraz beda krzyki i wrzaski ze strony tych co maja jako taki kapital, ze nie pozwola im krecic lodow, a mniej wiecej znam lody z PKP i sluzby zdrowia:) Posrednio dziura jest dlatego ze brak kontroli nad publicznym worem i kasa sie rozlazi na boki.

Żeby uzdrowić finanse kraju, trzeba się wziąść za czerwoną pajeczynkę, a na to zubeczony kler im nie pozwoli.

Ale ta pajeczyna ma prawie wszystko, a za soba nawet biedakow bez grosza. Nawet w takich chinach potrafia zlapac za morde lodziarza i obciac mu łeb. Kaczor wywalil na pysk swojego ministra sportu, Donek w takiej sytacji uprawia jakies tance szamana.

Data: 2013-08-18 12:49:27
Autor: jr

Użytkownik <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości news:0b9e0677-0e4a-4829-8e01-7854e5e556eagooglegroups.com...
[...]

-- -- -- -- --
Też prawda, ale jakie to są sumy w porównaniu z PKB? Wypłacisz ludziom emerytury z żydowskich kamienic? Budżet jest największym worem pieniedzy w tym kraju i każda władza dobrze o tym wie. Różnica jest taka, że jedni go pilnują, a drudzy kradną.
Mamy PKB na głowe porównywalny z innymi krajami regionu, a nie ma pieniędzy na nic. Zobacz jak w takich Czechach wygladaja koleje, szpitale etc... Mamy europejski kryzys, a Węgry wychodza z recesji przy drastycznych podatkach! Gdy myśmy za Kaczorów mieli  +6, u nich za komuchów było -7 i po przyjsciu Orbana wszyscy im wróżyli katastrofę (tak jak Kaczorom zreszta).

Data: 2013-08-18 13:02:54
Autor: jr
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Niestety prawda jest taka, że bedzie musiał tą różczke znaleźć, gdy Platforma zostawi mu pusty garnek. Znajac ich mogę się założyć, że oddadzą władze zostawiając mine z opóźnionym zapłonem a znajac Kaczusia moge sie założyć, że on na ta mine wdepnie (już w nie jedną wlazł - to jego specjalność).

 Jedyne czego oczekuje od Kaczora to poprawy konstrukcji prawa i antykorupcyjnego kaganca, bo tylko wtedy ktos z zagranicy, w tym pierdolniku bedzie chcial otworzyc firme i zainwestowac kase.
-- -- -- -- -- --
Takie poprawianie rzeczywistosci jest mozliwe w kraju takim jak Czechy, albo Niemcy. IIIRP jest krajem postkolonialnym o silnej mafijnej strukturze. Kaczuś zacznie zakładać kaganiec, a oni zrobia mu pod kancelarią pole namiotowe i ogólna rebelie narodu przeciw 'faszystom'. Potrafią to zrobić, bo mają media i kasę. Już raz tak zrobili i co powiedział? Że zwyciężył ich moralnie? ('opium dla ludu').

Data: 2013-08-18 13:14:03
Autor: jr
[...]

-- -- -- --
To po co się w ogóle szarpać? Żeby bez końca naprawiać PRL?

krecic lodow, a mniej wiecej znam lody z PKP i sluzby zdrowia:) Posrednio dziura jest dlatego ze brak kontroli nad publicznym worem i kasa sie rozlazi na boki.
-- -- --
Ameryki nie odkryłeś.

[...]

Maja służby, przez służby kasę i media, którym wiecej ludzi wierzy niż 'Gazecie Polskiej' i 'Naszemu dziennikowi'. Dlatego wszystko nalezy zaczynac od słuzb, albo w ogóle sie nioe wychylać, aby nie wyjść na użytecznego idiotę.  Jak na razie Kaczynski na takiego wychodzi.
1) Wylansował Wałęsę na prezydenta. Mazowiecki nie umiałby zmontować Nocnej Zmiany.
2) Doszedł do władzy tylko po to, żeby podratować zdychającą IIIRP. Gdyby PO wygrało w 2005 roku wybory, dwa lata później weszlibyśmy do strefy Euro i koniec IIIRP.

Data: 2013-08-18 13:19:59
Autor: jr
[...]

W Chinach Ludowych jest partyjny kapitalizm kontrolowany przez monopartię, która nie ma dla siebie konkurenta. Żeby Kaczyński zrobił z Polski drugie Chiny, musiałby sie pozbyć przede wszystkim komuszków i ich przeróżnych mutacji. I tu błędne koło sie zamyka. Bo jeśli już, to po co nam drugie Chiny? Spadlismy z drzewa i nie mamy innych wzorców?

Data: 2013-08-17 18:08:50
Autor: jr
a to tekst wspóltworzony przez Wojtyłłę (Re: 'Opium dla ludu' po masakrze grudniowej)

Użytkownik "jr" <bezadresu@jr.pl> napisał w wiadomości news:kuo5i1$3gs$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| oskarżajcie, wyrozumiejcie, przebaczajcie, współczujcie, przyłóżcie rękę do
| pługów, aby wyorały więcej chleba w Ojczyźnie!

Jak widać, Wojtyłła wypowiedział się już bardziej po ludzku:

Do wszystkich rodaków wspólnej Ojczyzny
Pełni jesteśmy współczucia dla rodzin i ludzi, którzy ponieśli ciężkie straty i z przejęciem polecamy w modlitwach Bogu wszystkich, którzy zginęli - czytamy w odezwie do wiernych, podpisanej przez Stefana Wyszyńskiego i Karola Wojtyłę.
http://www.polskieradio.pl/67/828/Artykul/280314,Do-wszystkich-rodakow-wspolnej-Ojczyzny

'Opium dla ludu' po masakrze grudniowej