Opłacalność diesla raz jeszcze.

Data: 2010-12-21 11:06:04
Autor: J.F.
Opłacalność diesla raz jeszcze.
Użytkownik "Artur Frydel" <artur.frydel@gmail.com> napisał
Gdzie nie czytam, to opinie są takie same; diesel (używany) się nie opłaca,
bo auta są zajeżdżone,

Jesli kupujesz auto z niemiec - to oni maja wysoki roczny podatek od diesla. Wiec faktyczne - te samochody wiecej jezdza. Z drugiej strony - jak ktos duzo jezdzi to tez kupuje diesla, wiec szansa na niezajezdzona benzynke jest jakby wieksza.

Bliscy znajomi, rodzina, i generalnie ludzie z otoczenia mówią że to bzdura,
bo diesel jest de best a naprawy taniutkie (taka na przykład regeneracja
turbo to "tylko" parę stówek).

turbo pare stowek, wtryski pare stowek - za sztuke itd :-)

A z trzeciej strony - sobie kupilem takiego starego diesla i jak na razie to w silniku naprawilem termostat i wezyk paliwa :-)
Ale wcale nie jest oszczedny - lepiej bylo zagazowac benzynke ... a moze wtryski wymienic :-)

No i jak to jest? Mam na myśli 10-letnie diesle, a więc już wtryski, pewno
common-raile... Ja się na samochodach zbytnio nie znam i nie wiem już kogo
słuchać. Grupowych guru, czy szwagra? :)

Wszystko od szczescia zalezy. Szwagier da ci gwarancje ze bedzie dobrze ?
Ale benzyniaki tez sie psuja :-)

10-letnie auto nie inwestycja - kupic, zajezdzic, odkladac na drugie ..

J.

Opłacalność diesla raz jeszcze.