Opłacalność przejścia na Play Fresh

Data: 2009-03-22 10:49:42
Autor: tl
Opłacalność przejścia na Play Fresh

Użytkownik "liliputek" <liliputek@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:49c580df$1news.home.net.pl...
Witam
Przed chwilą zastanowiłem się czy warto przejść z Tak Taka do nowej oferty Play.

Jesli chodzi o poziom swobody który oferują te sieci to zdecydowanie warto.
Mam tiktaki i wiem co piszę. Co składa się na ten poziom? Roczny okres
ważności numeru i przedlużanie go niezlezne od doładowania. I w zasadzie
dla mnie tylko to jest warunkiem wystarczającym na pożegnanie się z siecią.

Jednak ja postanowiłem sprawdzić ile wydałem w
Tak taku w ostatnim miesiącu. Wg danych z bilingu (w iBoa Ery dostępny jest biling za ostatni miesiąc) wyszło mi (...)

To już nie jest takie oczywiste bo jest indywidualnym przypadkiem.
Jeśli mam znajomych , rodzinę którą uda mi się przekonać do zmiany
operatora i na jego platformie stworzę grupę z którą najwięcej rozmawiam -
to warto pożegnać się z tiktakiem. Jeśli nie, to trzeba przeanalizować swój
przypadek pamiętając o tym co już wyżej opisałem. Tik tak to skarbonka,
operator manipuluje podwójnym doładowaniem w połączeniu z okresem
ważności numeru. Ja mam tej zabawy dosyć i już wziąłem nr playa.
Tika tak został bo ważny jest do października ale zostało tam też zainwestowanych
200 pln do czego zostałem zmuszony przez operatora. A nie nawidzę przymusu.
Jeśli era tylko zrówna obydwie oferty to bonusa ode mnie otrzyma play.
Mam też nadzieję, że play pomoże przetransferować kasę z konta ery na swoje.
Wtedy nie będę czekał do października. Jak to zrobić? Uruchomić możliwość zakupu
doładowania smsem z taktaka. Będzie 50% droższe? To tylko spowoduje, że ja odzyskam
swój wkład, a era swój. Taki polubowny rozwód.

tl

Opłacalność przejścia na Play Fresh