Oplata Dodatkowa za parkowanie w strefie w Warszawie

Data: 2018-10-30 08:34:49
Autor: spider
Oplata Dodatkowa za parkowanie w strefie w Warszawie
Obawiam się że na wszelkie reklamacje/odwołania już za późno. Z mojego doświadczenia to straszny beton tam siedzi. Ostatnio miałem 7 minut przerwy między jednym biletem a drugim, pech chciał że akurat się w tym czasie menda parkingowa przypałętała i wlepiła opłatę dodatkową. Wysłałem emailem reklamację, wyjaśniłem co i jak, że nie miałem zamiaru okraść naszego pięknego miasta. Liczyłem że trafię na człowieka, który faktycznie będzie człowiekiem. Ale to był czystej krwi urzędnik i nie było dyskusji, "w momencie kontroli nie było opłacone parkowanie, mandacik się należy kropka". Mogłem się tam jeszcze pisemnie odwoływać do jakiejś komisji, ale szkoda mi było na to czasu :)
Ale spróbować odwołać się możesz, może jednak trafisz na człowieka :)

Data: 2018-10-30 17:49:33
Autor: t-1
W dniu 2018-10-30 o 08:34, spider pisze:
[...]

Źle się tłumaczyłeś.
W momencie zaparkowania i podejścia do parkomatu też nikt nie ma opłaty.
Ile minut dają na załatwienie tej sprawy?
Tłumaczenie, że brak ciągłości nikogo nie przekona.
Można przecież wsiąść do samochodu, ruszyć i powrócić na to samo miejsce bo się czegoś zapomniało.

Data: 2018-10-30 10:34:32
Autor: Zenek Kapelinder
Oplata Dodatkowa za parkowanie w strefie w Warszawie
Ty mu zle tlumaczysz. Podstawa do naliczenia oplaty jest pomiar czasu. W kazdej sytuacji kiedy oplata zwiazana jest z wlasnoscia fizyczna urzadzenie pomiarowe musi miec legalizacje. W ustawie o miarach i wagach jest to zapisane. Licznik do pradu musi miec legalizacja, do gazu tez. Liczniki objetosci na stacjach benzynowych, liczniki wody w domach, wagi w sklepach, radary i fotoradary itd tez musza miec legalizacje. Legalizacje musi miec miarka jaka w pasmanterii odmierzaja metr wstazki. Parkomat i zegarek kontrolera tez musza miec legalizacje, ale nie maja i to daje podstawe do wniesienia zazalenia. Nie sadze zeby w jakis cudowny sposob wylaczono parkomaty z obowiazku posiadania legalizacji zegarka.

Data: 2018-10-30 10:50:31
Autor: Skolmi
W dniu wtorek, 30 października 2018 18:34:34 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Że też nikt jeszcze ViaToll'a nie oprotestował. Tam to dopiero jest wolna amerykanka przy pomiarze długości odcinków.

Data: 2018-10-30 12:01:02
Autor: Zenek Kapelinder
Oplata Dodatkowa za parkowanie w strefie w Warszawie
Badz pierwszy. Dlaczego w Polsce do kurwy nedzy kazdy tylko psioczy i chce zeby inni cos za niego zrobili.

Oplata Dodatkowa za parkowanie w strefie w Warszawie