Opłata parkingowa - każda godzina inaczej

Data: 2015-05-21 13:29:14
Autor: Budzik
Opłata parkingowa - każda godzina inaczej
Użytkownik Jacek krystian.mazurek@alektum.com ...

Opadły mi dzisiaj ręce i nogi oraz szczęka, gdy się dowiedziałem, że opłata za DRUGĄ godzinę postoju wynosi 2,20 zł, za TRZECIĄ 2,40 zł, a za pierwszą, a także za czwartą i następne 2,00 zł.
Chciałbym zapytać Szanownych Grupowiczów, czy są jakieś miasta w Polsce, gdzie tak zróżnicowano opłaty?
Sprawa dotyczy Oświęcimia. To miasto jest już dostatecznie umęczone przez historię i nie ma potrzeby wymyślania nowych szykan dla mieszkańców. Niemniej ktoś wpadł na taki pomysł i chciałbym sprawdzić, czy jest to pomysł oryginalny, czy wzorowany na jakimś wcześniejszym wynalazku?
Nie chodzi mi tu o te 20, czy 40 groszy, ale o fakt, że parkując kierowca musi mieć zdolność jasnowidzenia, czy wystarczy mu godzina, czy może musi zapłacić za dwie.

Głowy nie dam, ale wydaje mi sie ze w Poznaniu tez tak jest.

O, tu masz potwierdzenie:http://zdm.poznan.pl/parkowanie.php?sp=strefa&layer=2

Opłata parkingowa - każda godzina inaczej