Opłata planistyczna - rozbój w biały dzień...

Data: 2009-04-17 17:54:16
Autor: BHg
Opłata planistyczna - rozbój w biały dzień...
A musisz sprzedawać od razu? Wystarczy odczekac bodajże 5 lat i renta planistyczna cię ominie.

Data: 2009-04-17 20:00:20
Autor: Vonnegut79onVAIO
Użytkownik "BHg" <bhg@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsafo8$4a0$1inews.gazeta.pl...
A musisz sprzedawać od razu? Wystarczy odczekac bodajże 5 lat i renta
planistyczna cię ominie.

Nikt mnie nie zmusza. Ale kasa była by znacznym zastrzykiem przy zakupie innej nieruchomości. Planowałem się budować, ale jednak jest to dla mnie zbyt duże obciążenie finansowe, więc - wolę zbyć i cieszyć się substytutem domku ;)

Vonn79

Data: 2009-04-17 21:15:24
Autor: moje_przedmioty
Opłata planistyczna - rozbój w biały dzień...
No to sprzedaj przed uprawomocnieniem
skoro uwazasz ze dostaniesz te sama kase
Foti

Data: 2009-04-18 07:17:20
Autor: Vonnegut79onVAIO
Użytkownik "moje_przedmioty" <moje_przedmioty@interia.pl> napisał w wiadomości news:gsal51$9tr$1nemesis.news.neostrada.pl...
No to sprzedaj przed uprawomocnieniem
skoro uwazasz ze dostaniesz te sama kase

Spróbuję, ale wołabym mieć więcej czasu... A klientowi w tej sytuacji - jeśli zna się na przepisach i go przekonam, naprawdę powinno być to obojętne :)

Vonn79

Opłata planistyczna - rozbój w biały dzień...