Opłata za brak przelewu

Data: 2013-02-28 22:23:07
Autor: tytu
Opłata za brak przelewu
Czy bank może pobierac opłatę, za to, że nie wykona się przelewu z rachunku na inny rachunek?? Co na to prawo bankowe?

Data: 2013-02-28 13:26:40
Autor: jj
Opłata za brak przelewu
Jak se tak zapisze w TOiP i Ty się na to zgodziłe¶ to se może pobierać

Data: 2013-03-01 04:14:54
Autor: TrzyLinie
Op�ata za brak przelewu
W dniu 2013-02-28 22:23, tytu napisał(a):
Czy bank może pobierac opłatę, za to, że nie wykona się przelewu z rachunku
na inny rachunek?? Co na to prawo bankowe?

A może chodzi Ci o opłatę za informację o niewykonaniu przelewu wysłaną
pocztÄ…, na ozdobnym druku bankowym, w pachnÄ…cej kopercie i skropionej
łzami śmiechu. Nie mogę sobie przypomnieć, ale gdzieś widziałem taką pozycję
w tabeli opłat któregoś banku...

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-01 16:28:23
Autor: Zbynek Ltd.
Op�ata za brak przelewu
TrzyLinie napisał(a) :
[...]

Może w BePeHahaha? Ich tabela opłat liczy 40 stron maczkiem :-D

    Zbyszek
PGP key: 0xC62E926B

Data: 2013-03-02 16:39:23
Autor: MrMrooz
Opłata za brak przelewu
W dniu czwartek, 28 lutego 2013 22:23:07 UTC+1 użytkownik tytu napisał:
Czy bank może pobierac opłatę, za to, że nie wykona się przelewu z rachunku na inny rachunek?? Co na to prawo bankowe?

A czy prawo (nie tylko bankowe) ma regulować każd± pierdołę? Jak opłata nie jest zgodna z TOiP - to prawo jest po Twojej stronie.

A dawny Lukas miał opłatę za użytkowanie tokena (miesięczn±) - która była pobierana gdy w danym miesi±cu nie było przelewu z użyciem tokena albo stałego zlecenia. Praktycznie to taka opłata za brak przelewu :-).

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2013-03-03 06:18:53
Autor: TrzyLinie
Opłata za brak przelewu
W dniu 2013-03-03 01:39, MrMrooz napisał(a):
> [...]
> pobierana gdy w danym miesi±cu nie było przelewu z użyciem tokena albo stałego
> zlecenia. Praktycznie to taka opłata za brak przelewu :-).

Dzisiejszy Lukas, czyli Credit Agricole dalej tak ma z tokenem.

--
TrzyLinie

Data: 2013-03-03 19:32:07
Autor: animka
Opłata za brak przelewu
W dniu 2013-03-03 06:18, TrzyLinie pisze:
Dzisiejszy Lukas, czyli Credit Agricole dalej tak ma z tokenem

Ale jest też co to jest Lukas Finanse SA. To Lukas, który nazwy nie zmienił?
Pogłupieli z tymi Lukasami.

--
animka

Data: 2013-03-04 18:36:09
Autor: Arek
Opłata za brak przelewu
TrzyLinie napisał(a) w wiadomo¶ci: ...
> [...]
> zlecenia. Praktycznie to taka opłata za brak przelewu :-).

Dzisiejszy Lukas, czyli Credit Agricole dalej tak ma z tokenem.

  Co jest o tyle idiotyczne, że bank musi za przelewy KIR-owi co¶
odpalić. Tak wiec jest opłata za to, że bank nie poniósł opłaty...
  Kiedy¶ chyba w Citi była ciekawa sytuacja: prowizja za spłatę karty
gotówk± w kasie. Bez prowizji przelewem albo... przez wpłatę we
wpłatomacie. Czyli za przyjęcie w okienku (pieni±dze natychmiast w
dyspozycji banku) jest prowizja. Za (komisyjne?) otwarcie, przeliczenie
gotówki i tak samo ręczne zaksięgowanie wpłaty - bez prowizji. O ile
pamiętam za datę spłaty uznawali datę wzucenia koperty do wpłatomatu,
choć realnie pieniędzmi bank mógł dysponować dopiero po zaksięgowaniu
a to następowało z opóĽnieniem w porównaniu do bezpo¶redniej wpłaty.

Arek

Opłata za brak przelewu