Opłata za kody autoryzacji

Data: 2009-02-26 09:09:40
Autor: Emka
Opłata za kody autoryzacji
W jakich bankach pobierane są opłaty za kody autoryzacji (sms'y wysyłane
przez bank w celu podpisania przelewu)? Pekao do tej pory wysyłał kody za
darmo, natomiast dziś zdjął sobie z mojego rachunku niewielką kwotę z tytułu
opłat za kody autoryzacji w okresie 01/01 - 30/01/2009. Przy czym zero
wcześniejszej informacji na ten temat.

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-02-26 00:32:13
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Opłata za kody autoryzacji
On 26 Lut, 09:09, "Emka" <e...@onet.eu> wrote:
[...]

Sprawdz TOiP.
Przykladowo BZWBK, BPH , Alior - pobieraja oplaty po przekroczeniu
darmowego limitu sms-ow autoryzacyjnych.

Data: 2009-02-26 10:10:43
Autor: Emka
Opłata za kody autoryzacji
<krzysztofsf@wp.pl> napisał w

Sprawdz TOiP.

Już się dodzwoniłam na partyline ;-) No więc oni ponoć ZAWSZE teoretycznie pobierali opłaty (tak było w cenniku), natomiast nie robili tego fizycznie, bo niedopracowany był jakiś tam system. Teraz jest dopracowany, więc opłaty można faktycznie pobierać. Przy czym nie zaskoczyły mnie same opłaty (20 gr za sms), ile brak jakiejkolwiek informacji na ten temat, choć codziennie dostaję masę komunikatów na ich stronie.

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-02-26 13:32:17
Autor: LadyRoot
Opłata za kody autoryzacji

[...]

Nie przesadzaj. Komunikaty były na stronie i w korespondencji od banku.

--
LadyRoot

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
The future is not what it used to be.

Data: 2009-02-26 13:57:45
Autor: Emka
Opłata za kody autoryzacji

Użytkownik "LadyRoot" <ladyroot@aster.pl> napisał w wiadomości news:49a68bd2$1news.home.net.pl...

Nie przesadzaj. Komunikaty były na stronie i w korespondencji od banku.

Nieprawda. Celowo sprawdzałam dziś wszystkie komunikaty od początku zeszłego roku i nie było takowych (korzystam z pekaobiznes24), co zresztą potwierdziła przed chwilą nasza opiekunka klienta i zgodziła się ze mną, że brak wyraźnej informacji był uchybieniem banku, więc zostanie to zgłoszone jako uwaga klienta.
A korespondencji papierowej z banku nie otrzymujemy.

Pozdrawiam
Emka

Data: 2009-02-26 18:50:56
Autor: Seba
Opłata za kody autoryzacji
Emka <emka@onet.eu> napisał(a):
[...]

nie wiem jak na pekaobiznes, ale na pekao24 były, pare miesięcy temu

Data: 2009-02-26 20:09:04
Autor: Baloo
Opłata za kody autoryzacji
"Seba" <bbastek13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

nie wiem jak na pekaobiznes, ale na pekao24 były, pare miesięcy temu

Od kiedy to na Pekao24 autoryzujesz przelewy sms'em?

Data: 2009-02-26 20:26:12
Autor: daro
Opłata za kody autoryzacji

Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:go6pcm$pei$1news.onet.pl...
"Seba" <bbastek13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

nie wiem jak na pekaobiznes, ale na pekao24 były, pare miesięcy temu

Od kiedy to na Pekao24 autoryzujesz przelewy sms'em?

Od dawna.
--
D.

Data: 2009-02-26 23:04:08
Autor: Seba
Opłata za kody autoryzacji
Baloo <baluu@onet.eu> napisał(a):
"Seba" <bbastek13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

> nie wiem jak na pekaobiznes, ale na pekao24 były, pare miesięcy temu

Od kiedy to na Pekao24 autoryzujesz przelewy sms'em?

no widzisz, bankowy świat (w postaci pekao to ten trzeci co prawda) poszedł do przodu a Ty dalej w zdrapkach siedzisz :)

Data: 2009-02-27 09:24:55
Autor: Baloo
Opłata za kody autoryzacji

Użytkownik "Seba" <bbastek13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go7758$9qk$1inews.gazeta.pl...
> [...]

no widzisz, bankowy świat (w postaci pekao to ten trzeci co prawda) poszedł
do przodu a Ty dalej w zdrapkach siedzisz :)

Chodzi Ci o kody jednorazowe? Przecież Pekao24 tylko taką formę autoryzacji przelewu proponuje.
No chyba, że korzystamy z różnych platform Pekao24, co oczywiście jest fizycznie niemożliwe ;-)
Czy możesz powiedzieć, w której zakładce portalu jest informacja na temat autoryzacji przelewów sms'ami?

Data: 2009-02-27 09:23:57
Autor: Seba
Opłata za kody autoryzacji
Baloo <baluu@onet.eu> napisał(a):
Czy możesz powiedzieć, w której zakładce portalu jest informacja na temat autoryzacji przelewów sms'ami?

siur, po zalogowaniu wybierz menu bezpieczenstwo u gory i potem po lewej stronie pierwsza opcja od góry : "Zarządzanie autoryzacją w serwisie PekaoInternet"

Data: 2009-02-27 10:57:45
Autor: Baloo
Opłata za kody autoryzacji
[...]

Pacz Pan, a wydawało mi się, że zwiedziłem wszystkie zakamarki tego portalu ;-)
Dzięki wielkie :)
I małe pytanko - od dawna to istnieje? Ja z P24 korzystam sporadycznie, 2-3 w miesiącu i pewnie dlatego przegapiłem. Bo korespondencji papierowej w tej kwestii na pewno nie otrzymałem.

Data: 2009-02-27 10:03:30
Autor: Seba
Opłata za kody autoryzacji
> [...]

> PekaoInternet"

Pacz Pan, a wydawało mi się, że zwiedziłem wszystkie zakamarki tego
;-)
[...]

papieru z pekao od paru lat tez nie widzialem, korzystam z pekao24 bo mam dostep do konta ojca, swoje zamknalem tam dawno temu .wydaje mi sie ze kilka miesiecy temu od razu po zalogowaniu a przed wejściem na konto wywalało informacje o kodach SMS (tak jak te różne reklamy i promocje się pokazują). moze dlatego duzo osob zamknelo komunikat nie czytając go

Data: 2009-02-27 11:12:13
Autor: Baloo
Opłata za kody autoryzacji

Użytkownik "Seba" <bbastek13@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:go8dpi$nf5$1inews.gazeta.pl...

[...]

Możliwe, bo w komunikatach z banku (zachowanych na stronie) nie ma o tym słowa. Z kolei faktycznie wszelkie te reklamy na wstępie, tuż po zalogowaniu odhaczam od razu, bo to z reguły są oferty związane z doładowaniem albo pożyczkami. Ani jedno ani drugie mnie nie interesuje.
I ostatnie pytanie - ile płacisz za takie smsy?

Data: 2009-02-27 10:31:42
Autor: Seba
Opłata za kody autoryzacji
Baloo <baluu@onet.eu> napisał(a):
I ostatnie pytanie - ile płacisz za takie smsy?

0,2pln/sztuka jest w toip, ale jeszcze zadnego nie uzylem :) caly czas jadne wa wprowadzonych wczesniej przelewach zdefiniowanych

Data: 2009-03-04 07:17:34
Autor: Jacek Osiecki
Opłata za kody autoryzacji
Dnia Fri, 27 Feb 2009 10:31:42 +0000 (UTC), Seba napisał(a):
Baloo <baluu@onet.eu> napisał(a):
I ostatnie pytanie - ile płacisz za takie smsy?
0,2pln/sztuka jest w toip, ale jeszcze zadnego nie uzylem :) caly czas jadne wa wprowadzonych wczesniej przelewach zdefiniowanych

Swoją drogą, złodziejskie mają te stawki... Żałosne, że próbują zdzierać z
klientów nawet na głupich SMSach. Tym bardziej jestem zadowolony z
pożegnania się z Pekao po tym jak zjedli moje BPH ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Opłata za kody autoryzacji