Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP

Data: 2021-04-30 23:53:15
Autor: Marek
Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP
Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej  opłaty za nieaktywną kartę unieważniając ją?

--
Marek

Data: 2021-05-01 00:58:54
Autor: Dawid Rutkowski
piątek, 30 kwietnia 2021 o 23:53:19 UTC+2 Marek napisał(a):
Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną kartę unieważniając ją?

O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk?
Zastrzec spróbować zawsze możesz, ale koniecznie przez telefon, żeby móc dopowiedzieć (najlepiej nagrywając), że nie chcesz, żeby wysyłali następną.
Mi się tak w inteligo udało - bo nie ma opcji, żeby otworzyć konto bez debetówki.

Data: 2021-05-01 10:49:36
Autor: ToMasz
piątek, 30 kwietnia 2021 o 23:53:19 UTC+2 Marek napisał(a):
Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną
kartę unieważniając ją?

O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk?
zależy jak na to patrzeć.
mam konto w mbanku od początku jego istnienia. kiedy był bankiem internetowym i darmowym. jakieś 10-15 lat temu, w każdym razie bardzo dawno temu, poinformowali mnie że mam im płacić jakąś opłatę za karte. zrezygnowałem, i... koniec. płaciłem innymi kartami, bo były promocje kont. promocje sie pokończyły, słyszę (od Was) że znowu mbank nalicza jakieś opłaty. sprawdziłem - mnie nie dotyczą. ale zapytałem czy mogę zainstalować apkę na androida nie mając karty. mogę. więc mogę płacić blikiem, mogę wypłacać z bankomatu za darmo, nie sprawdzałem czy jest opcja płacenia bliżeniowego - nie wykluczam
reasumując - aplikacja w telefonie nie jest równoważna z kartą, ale o niebo lepsza niż nic, w sensie tylko przelew. Tak więc parę zł za wygodę - uważam za sensowną opłatę, łatwą do uniknięca przez oszczędnych, pomijalną (za obrót) dla "normalnych"
ToMasz

Ps. właśnie na grupie gsm jest podobna dyskusja. pare dużych telekomów podniosło opłaty bazowe na rozmowy i smsy. mało kto z tego korzysta, ale jak korzysta, to jest na tyle niekumaty, że nie zmieni operatora na tańszego. jeśli można zarabiać na niekumatych, to czemu nie?

Data: 2021-05-02 02:28:13
Autor: witrak()
Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO B P
On Saturday, May 1, 2021 at 9:58:55 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
piątek, 30 kwietnia 2021 o 23:53:19 UTC+2 Marek napisał(a): > Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną > kartę unieważniając ją?
O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk? Zastrzec spróbować zawsze możesz, ale koniecznie przez telefon, żeby móc dopowiedzieć (najlepiej nagrywając), że nie chcesz, żeby wysyłali następną.

Nie trzeba -  w Inteligo karta NIE będzie wznowiona po zastrzeżeniu -trzeba ponownie zamówić...

Mi się tak w inteligo udało - bo nie ma opcji, żeby otworzyć konto bez debetówki.

....więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie można.

witrak()

Data: 2021-05-02 04:51:43
Autor: Dawid Rutkowski
Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO B P
niedziela, 2 maja 2021 o 11:28:13 UTC+2 witrak() napisał(a):
On Saturday, May 1, 2021 at 9:58:55 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote: > piątek, 30 kwietnia 2021 o 23:53:19 UTC+2 Marek napisał(a): > > Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną > > kartę unieważniając ją? > O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk? > Zastrzec spróbować zawsze możesz, ale koniecznie przez telefon, żeby móc dopowiedzieć (najlepiej nagrywając), że nie chcesz, żeby wysyłali następną.
> [...]
...więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie można.

Była mowa o "dużej" skarbonce. inteligo to inny świat.

Data: 2021-05-02 10:16:17
Autor: witrak()
Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO B P
On Sunday, May 2, 2021 at 1:51:44 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
niedziela, 2 maja 2021 o 11:28:13 UTC+2 witrak() napisał(a): > On Saturday, May 1, 2021 at 9:58:55 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote: > > piątek, 30 kwietnia 2021 o 23:53:19 UTC+2 Marek napisał(a): > > > Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej opłaty za nieaktywną > > > kartę unieważniając ją? > > O, to skarbonka tak samo robi jak mBąk? > > Zastrzec spróbować zawsze możesz, ale koniecznie przez telefon, żeby móc dopowiedzieć (najlepiej nagrywając), że nie chcesz, żeby wysyłali następną. > Nie trzeba - w Inteligo karta NIE będzie wznowiona po zastrzeżeniu -trzeba ponownie zamówić... > > Mi się tak w inteligo udało - bo nie ma opcji, żeby otworzyć konto bez debetówki.
        ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> ...więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie można.
Była mowa o "dużej" skarbonce. inteligo to inny świat.

Faktycznie, była mowa o "skarbonce", ale TY pisałeś o Inteligo - patrz wyżej - więc Ci odpowiedziałem. Nie odwracaj kota ogonem.

witrak()

Data: 2021-05-02 11:01:58
Autor: Dawid Rutkowski
niedziela, 2 maja 2021 o 19:16:18 UTC+2 witrak() napisał(a):
> [...]
Faktycznie, była mowa o "skarbonce", ale TY pisałeś o Inteligo - patrz wyżej - więc Ci odpowiedziałem. Nie odwracaj kota ogonem.

A w "dużej" skarbonce można otworzyć bez debetówki?

Data: 2021-05-02 11:48:39
Autor: witrak()
On Sunday, May 2, 2021 at 8:01:59 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
niedziela, 2 maja 2021 o 19:16:18 UTC+2 witrak() napisał(a): > On Sunday, May 2, 2021 at 1:51:44 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote: > > niedziela, 2 maja 2021 o 11:28:13 UTC+2 witrak() napisał(a): > > > On Saturday, May 1, 2021 at 9:58:55 AM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
Widzisz te linijki powyżej? Podkreśłiłem poprzednim razem gdzie odpisałem na Twoje stwierdzenie odnoszące się do INTELIGO. Kropka.

A w "dużej" skarbonce można otworzyć bez debetówki?
Nie wiem, konto tam miałem jeszcze w czasach, kiedy ror księgowali na maszynach analitycznych (i wyciągi dostawałem najpóźniej na trzeci dzień - pocztą...).

witrak()

Data: 2021-05-02 06:03:35
Autor: Dawid Rutkowski
> [...]
...więc nic się udawać nie musi. Ale faktycznie, otworzyć bez karty debetowej nie można.

A i wcale nie jestem pewien, że karty po zastrzeżeniu nie wznowią, jeśli się tego explicite nie powie. Masz na to jakieś wsparcie?
Na noże iść nie będę, bo to 10 lat temu było, ale z bankami bym nie ryzykował - a cóż szkodzi powiedzieć? Inna sprawa, że ostatnio czekałem 20 minut na połączenie.

Data: 2021-05-01 09:37:51
Autor: _Master_
W dniu piątek-30-kwietnia-2021 o 23:53, Marek pisze:
Czy można pozbyć się naliczania miesięcznej  opłaty za nieaktywną kartę unieważniając ją?

HEHEHE.... Właśnie REZYGNOWAŁEM z karty żeby takich kosztów nie ponieść.
W mille nie da się tego online zrobić.
Można w oddziale osobiście albo przetrwać gehennę na infolinii kiedy to sprawą muszą zająć się 3 działy aby już tak najbardziej i DEFINITYWNIE POZBYĆ SIĘ KARTY ;-)

Nie bierz tego do siebie ale to na takich łatwowiernych/niewnikających/niepodejżliwych klientach banki zarabiają.
Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.
Niedomówienie, przemilczenie, konsultanta utwierdza w takim przekonaniu.

ALE NIE. ALE NIE W banku przy tak błahej sprawie BULISZ za to że mogłeś skorzystać. I tak właśnie ZAUFANIE w kontaktach z bankiem odchodzi w niepamięć.

Ktoś musi te wisienki finansować ;-)

Data: 2021-05-01 21:49:27
Autor: Marek
On Sat, 1 May 2021 09:37:51 +0200, _Master_ <Master@z.pl> wrote:
[...]

Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko  czy sytuacja się zmieni jak unieważni się nieaktywną.

--
Marek

Data: 2021-05-01 13:48:04
Autor: Dawid Rutkowski
sobota, 1 maja 2021 o 21:50:03 UTC+2 Marek napisał(a):
On Sat, 1 May 2021 09:37:51 +0200, _Master_ <Mas...@z.pl> wrote: > Nie bierz tego do siebie ale to na takich > łatwowiernych/niewnikających/niepodejżliwych klientach banki > zarabiają. > Normany myślący biały człowiek podejrzewa że jak z czegoś się nie > korzysta, jest NIEAKTYWNE to nie powinno kosztować.
Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko czy sytuacja się zmieni jak unieważni się nieaktywną.

A po co ją trzymasz nieaktywną?

Data: 2021-05-02 16:25:39
Autor: _Master_
W dniu sobota-01-maja-2021 o 21:49, Marek pisze:

Czy ja gdzieś napisałem, że jestem zaskoczony lub zawiedziony, że za NIEAKTYWNĄ kartę muszę płacić? Pytam tylko  czy sytuacja się zmieni jak unieważni się nieaktywną.

O widzisz. Rozumujesz normalnie (jak wolny biały człowiek) ale nie znasz zasad jakimi rządzą się "produkty" bankowe.

W bankach normalnie to nie działa i tym jesteś ZASKOCZONY

Opłata za nieaktywną i nieważną kartę PKO BP