Opłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku

Data: 2009-09-05 06:53:55
Autor: Pete
Opłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku
W dniu 05.09.09 01:24, XYZ pisze:
Dwu- lub trzykrotnie zdarzyło mi się nie zdążyć spłacić karty mBanku w
terminie (spłacam zawsze całość zadłużenia). Następnego dnia, gdy tylko
zauważyłem, że coś jest nie tak spłacałem ręcznie. Ponieważ kwota
minimalna pozostała wraz z końcem okresu niespłacona, bank pobierał
sobie opłatę zatytułowaną "opłata za obsługę nieterminowej spłaty".
Niestety, nie miałem jeszcze nigdy okazji doświadczyć tej "obsługi" -
żadnego SMS-a, listu, telefonu, e-maila a nawet wiadomości w serwisie
transakcyjnym. Czy pobieranie tej opłaty (zwłaszcza w odniesieniu do jej
przeznaczenia - na obsługę) jest uzasadnione? Może mógłbym złożyć
reklamację, tylko na co się wtedy powołać?

Jaks am zauważyłeś - pojawiła się opłata za nietereminową spłatę, czyli jednak algorytm nie poszedł standardową drogą dla spłacających w terminie, ale uruchomił procedurę obsługi nieterminowej spłaty.

I za to jest właśnie ta opłata.
;)

--
Pete

Data: 2009-09-05 02:38:55
Autor: szczurwa
On 5 Wrz, 06:53, Pete <nob...@nowhere.com> wrote:

[...]

Nie możesz napisac wprost, że go dymają od tyłu, bo opłaty za
opóźnienie wprost pobrac nie mogą ?

Opłata za obsługę niterminowej spłaty w mBanku