Oplata za prowadzenie w starym Aliorze

Data: 2013-05-05 09:31:40
Autor: neoniusz
Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
Ktorego dnia miesiaca stary Alior pobiera te zlodziejska oplate 8 zl za prowadzenie konta? Zawsze mi sie wydawalo, ze ostatniego dnia miesiaca, nie? Dzis sobie przypomnialem, ze nie zrobilem tam w kwietniu przelewu na min. 2500 i teoretycznie powinni pobrac, a tu dalej na koncie rowne 0 zl. Teraz przelalem jakies grosze zeby ew. zostalo na oplate, ale nic nie pobieraja.

Data: 2013-05-05 09:40:24
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:km51sq$sq5$1node2.news.atman.pl...
[...]

nie pobierajÄ… jak zmienisz rodzaj konta, wystarczy telefonicznie

--
http://zlotowskie.blox.pl

Data: 2013-05-05 09:57:27
Autor: neoniusz
W dniu 05.05.2013 09:40, zlotowinfo pisze:
[...]

Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te oplate pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami, ktore tam mam. Sync mi z tej rodziny wystarczy.

Data: 2013-05-05 19:30:06
Autor: xbartx
Dnia Sun, 05 May 2013 09:57:27 +0200, neoniusz napisał(a):

Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te
oplate pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami, ktore tam
mam. Sync mi z tej rodziny wystarczy.

No z synkiem to jeszcze miesiąc z hakiem romansu i można spadać, bo obsługa tego przez www to istne kat(j)usze. Z tatą Aliora trzyma mnie w zasadzie z przyzwyczajenia ich pierwsza kk ale jak to ubiją to też przyjdzie się pożegnać.

--
xbartx

Data: 2013-05-06 07:38:08
Autor: Zbynek Ltd.
xbartx napisał(a) :
[...]

No z synkiem to jeszcze miesi±c z hakiem romansu i można spadać, bo obsługa tego przez www to istne kat(j)usze.

A i natychmiastowe to s± tylko w teorii. Więcej nie działaj±, jak działaj±.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-06 05:50:41
Autor: xbartx
Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
Dnia Mon, 06 May 2013 07:38:08 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

A i natychmiastowe to są tylko w teorii. Więcej nie działają, jak
działają.

To też fakt. Ja kilka razy próbowałem i dobrze mi to działało tylko do mbanku (no raz się przycięło na dłużej). Ostatnia próba to BZWBK w sobotę o 10.00 - według tabeli bluecash powinno spokojnie dojść i doszło ale w poniedziałek ;) Także IMO Synek na nowo zdefiniował nam pojęcie słowa "natychmiastowe", że w zasadzie to taka rosyjska ruletka he he.

--
xbartx

Data: 2013-05-06 10:06:56
Autor: Zbynek Ltd.
xbartx napisał(a) :
Dnia Mon, 06 May 2013 07:38:08 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

A i natychmiastowe to s± tylko w teorii. Więcej nie działaj±, jak
działaj±.

To też fakt. Ja kilka razy próbowałem i dobrze mi to działało tylko do mbanku (no raz się przycięło na dłużej). Ostatnia próba to BZWBK w sobotę o 10.00 - według tabeli bluecash powinno spokojnie doj¶ć i doszło ale w poniedziałek ;) Także IMO Synek na nowo zdefiniował nam pojęcie słowa "natychmiastowe", że w zasadzie to taka rosyjska ruletka he he.

Ruletka, gdzie kul± jest przelew. Prawdopodobieństwo wykonania 0.17. Dzi¶ znowu nie mogłem wykonać kolejnego. Próbowałem od północy do rana. Do banku który przyjmował je w tych godzinach. I nadal jest na li¶cie.
Taki tam celofanowy bank - ładnie błyszczy i kolorki ładne, ale lepiej nie dotykać bo w ¶rodku g...

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-06 10:35:06
Autor: Zbynek Ltd.
Zbynek Ltd. napisał(a) :
xbartx napisał(a) :
[...]

I do następnego banku nie można.

    Zbyszek
PGP key: 0x5351FDE3

Data: 2013-05-06 08:56:48
Autor: zlotowinfo
Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
Użytkownik "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:km7fl0$5oi$1node2.news.atman.pl...
xbartx napisał(a) :
[...]

dokładnie, miałem jaki¶ komunikat że przelew nie może zostać wykonany
ale nie pamiętam dokładnie co tam było
musiałem przeklepywać dane do zwykłego przelewu
porażka ten sync

--
http://zlotowskie.blox.pl

Data: 2013-05-05 20:46:15
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
neoniusz pisze:

nie pobierajÄ… jak zmienisz rodzaj konta, wystarczy telefonicznie
Ale nie zmienialem rodzaju konta i zadalem pytanie kiedy powinni te
oplate pobrac ;) Zaraz po tym wynosze sie stamtad z 6 kontami

A nie lepiej wynieść się zanim pobiorą? :-)

--
MiCHA

Data: 2013-05-05 22:12:38
Autor: neoniusz
W dniu 05.05.2013 20:46, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
[...]

Powiem Ci, ze moze miec to sens :)
Jest jedna rzecz, ktora mogla mnie uratowac od pobrania oplaty. A mianowicie przelew z tytulem "stypendium", ale od prywatnej osoby. Wymieniamy sie takimi przelewami ze znajomym. Dziwne gdyby to zadzialalo, ale jakos oplaty nie pobrali a maksymalny przelew opiewal bodajze na 100 zl w kwietniu.

Data: 2013-05-05 21:00:36
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "neoniusz" <neon@joemonster.org> napisał w wiadomości news:km53d6$u5o$1node2.news.atman.pl...
[...]

ja wlasnie myślę synca zamknąć, a zostawić zwyklego aliora
bo od przyszłego miesiąca nie będzie już miało sync dla mnie sensu

--
http://zlotowskie.blox.pl

Data: 2013-05-06 02:26:53
Autor: animka
W dniu 2013-05-05 09:40, zlotowinfo pisze:
[...]

Trzeba zmienić na zakupowe.
Tylko, że mnie zanim nie zmieniłam pobierali 5 zł. a nie 8 zł.

--
animka

Data: 2013-05-05 19:14:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oplata za prowadzenie w starym Aliorze

"neoniusz" km51sq$sq5$1@node2.news.atman.pl

[...]

2500 czy 2000?

Data: 2013-05-06 05:58:18
Autor: ls
Oplata za prowadzenie w starym Aliorze
W dniu niedziela, 5 maja 2013 19:14:20 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:
"neoniusz" > Ktorego dnia miesiaca stary Alior pobiera te zlodziejska oplate 8 zl za > prowadzenie konta? Zawsze mi sie wydawalo, ze ostatniego dnia miesiaca, > nie? Dzis sobie przypomnialem, ze nie zrobilem tam w kwietniu przelewu > na min. 2500 2500 czy 2000?

2000 - tez przez moment mialem stan przedzawalowy, Siostro

--
pozdr.
ls

Data: 2013-05-06 17:12:41
Autor: neoniusz
W dniu 06.05.2013 14:58, ls pisze:
[...]

Tak latwo u was o zawal, towarzyszu ;)

Data: 2013-05-08 04:08:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Oplata za prowadzenie w starym Aliorze

"neoniusz" km8h99$cgk$1@node1.news.atman.pl

2500 czy 2000?

2000 - tez przez moment mialem stan przedzawalowy, Siostro

Tak latwo u was o zawal, towarzyszu ;)

[miałAm od dawna więcej niż 2500, dlatego zapytałAm na przyszło¶ć]

Stres, odpowiedzialno¶ć za naród, wysokie standardy, europejskie
oczekiwania i ekstremalne, ¶wiatowe wymagania... [albo odwrotnie]

Data: 2013-05-07 20:00:21
Autor: neoniusz
W dniu 05.05.2013 09:31, neoniusz pisze:
[...]

Do dzis nie pobrali zadnej oplaty, chyba lykneli ten przelew z tytulem "stypendium" :)

Oplata za prowadzenie w starym Aliorze