Opłata za przekierowanie połączeń w Erze?

Data: 2009-10-25 16:19:59
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Opłata za przekierowanie połączeń w Erze?
Szukam na stronach ery i nie mogę znaleźć, wszystko czego udało mi się
dokopać to cenniki dla ofert Biznens. Ja niestety (albo i stety) mam taryfę
indywidualną.
Jaki jest koszt przekierowania połączeń przychodzących na inny numer
telefonu, na dodatek w innej sieci?
--
Dlaczego tyle osób zarabia na ebookach?
http://ebooki.zlotemysli.pl/wiskoler.php

Data: 2009-10-25 16:32:37
Autor: Flo
....:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Dokładnie taki sam jakbyś to ty na ten numer dzwonił zgodnie ze swoją taryfą.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-10-25 19:18:26
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Opłata za przekierowanie połączeń w Erze?
Na grupie *pl.misc.telefonia.gsm*, dnia 25 październik (niedziela),
znalazłem donos TW *Flo*,
o treści cytowanej poniżej:

Dokładnie taki sam jakbyś to ty na ten numer dzwonił zgodnie ze swoją taryfą.

Dziękuję, coś mi tam świtało we łbie ale nie byłem tego pewien.
Inną ciekawostką jest że nie mogę przekierować sms i mms. Niby mam
ustawione wszystkie typy polączeń, a smsy dochodzą tylko na numer
macierzysty. Jest jakiś sposób by one też były przekazywane ?

Data: 2009-10-25 19:36:50
Autor: Jakub Danecki
w Erze?
....:::WISKOLER:::... wrote:
Inną ciekawostką jest że nie mogę przekierować sms i mms.

Nie możesz, bo nie ma takiej opcji w naszych sieciach GSM.
Przekierowania o których mówisz dotyczą połączeń głosowych i są
realizowane przez samą sieć.

Niby mam
ustawione wszystkie typy polączeń, a smsy dochodzą tylko na numer
macierzysty. Jest jakiś sposób by one też były przekazywane ?

Tak, użycie telefonu z systemem operacyjnym, w którym instalujesz
program, który coś takiego potrafi zrobić. Ale sens tego jest ograniczony:
1. Telefon musi cały czas działać i być zalogowny
2. Tracisz zwykle info, od kogo przyszedł SMS (albo kasę na informację
dodaną, która wydłuża SMSa).

Jakub

Data: 2009-10-25 20:02:19
Autor: tomek
[...]

Jeżeli w Erze przekierowanie nazywa się "przeniesienia" to w Nowa Era minuty będą schodzić poza abonamentem. "..........Połaczenia: z numerami 602 900, 602 950 000, 602 963, 608 908,
Numerami premium, Numerami bezpłatnymi, połaczenia typu faksy i dane, przeniesienia, połaczenia miedzynarodowe (z wyłaczeniem połaczen
do krajów Unii Europejskiej w ramach usługi promocyjnej Do wszystkich w Unii Europejskiej) i roamingowe - nie sa zawarte w Minutach
wliczonych w Abonament............." http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/documents/ind/cennik_taryf_nowa_era.pdf . Swego czasu jak kupowałem abo w Nowej Erze uzyskałem też taką odpowiedz.

Opłata za przekierowanie połączeń w Erze?