Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine

Data: 2010-03-19 03:11:44
Autor: gohohgle
Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine
Witam,

na stronie http://www.ingbank.pl/u235/navi/64492 znajduje się
informacja, że "Do końca grudnia 2010 r. przelewy z karty kredytowej
są bezpłatne." Natomiast od transakcji przelewów z kart kredytowych
naliczane są odsetki w sposób analogiczny jak w przypadku transakcji
wypłaty gotówki z bankomatu (kartą kredytową).

Czy opłaty od transakcji przelewów mam rozumieć INACZEJ niż opłaty z
tytułu przelewu?

Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet będą mnie w jakiś
sposób kosztować?

Pozdrawiam,
gohohgle

Data: 2010-03-19 11:19:14
Autor: MarekZ
Użytkownik "gohohgle" <gohohgle@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:fdfb904a-cd1c-4738-b5de-fcb61741d6c8@g11g2000yqe.googlegroups.com...

Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet będą mnie w jakiś
sposób kosztować?

Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

Data: 2010-03-19 05:20:01
Autor: gohohgle
On 19 Mar, 11:19, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
Użytkownik "gohohgle" <gohoh...@gmail.com> napisał w wiadomości grup

> Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet będą mnie w jakiś
> sposób kosztować?

Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą
normalnie np: w sklepie?

Data: 2010-03-19 13:37:36
Autor: MarekZ
Użytkownik "gohohgle" <gohohgle@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:890d4f0c-6cb4-4747-9180-c7b847226eef@q15g2000yqj.googlegroups.com...

Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą
normalnie np: w sklepie?

Nie ma grace periodu.

Data: 2010-03-27 12:02:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine

"gohohgle" 890d4f0c-6cb4-4747-9180-c7b847226eef@q15g2000yqj.googlegroups.com

> [...]
> sposób kosztować?

Nie, nie ma prowizji, tylko odsetki.

: Normalnie naliczane odsetki z uwzględnieniem GP, jakbym płacił kartą

W pewnym sensie tak. ;) Idziesz z kartą do ściany niepłaczu, pobierasz szmal i płacisz w sklepie. :)

Toż takie przelewanie to jakby wyjmowanie ze ściany. :)

Tak miał Getin i WBK. Ale w WBK trzeba było płacić 3 złote za przelew a w Getin były różne inne cyrki. :)

Tylko Citi daje możliwość bezpłatnego lania, i tylko na zgłoszone telefonicznie numery kont. :)
I chyba ze świecą szukać tego, kto nie leje z CitiKarty. :)

Data: 2010-03-19 20:08:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine

"gohohgle" fdfb904a-cd1c-4738-b5de-fcb61741d6c8@g11g2000yqe.googlegroups.com

: Czy opłaty od transakcji przelewów mam rozumieć INACZEJ
: niż opłaty z tytułu przelewu?

: Innymi słowy: czy przelewy z KK w ING przez internet
: będą mnie w jakiś sposób kosztować?

Czasami ;) bankierzy robią klientów w bambuko: za sam przelew
nie biorą prowizji, ale nieobecność pieniędzy jest oprocentowana.
Czyli inaczej -- prowizja za przelew jest ustawiona na 0 złotych,
ale GP nie obowiązuje.

I gdy im tłumaczysz, że robią Cię (a zatem i siebie) w tak
zwanego konia, mówią, że nie rozumieją zarzutów. ;)

ING to zły bank, ale nie wiem, co oni rozumieją pod pojęciem
,,usługa bezpłatna''.

Data: 2010-03-23 00:55:25
Autor: gohohgle
Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLi ne
"gohohgle" fdfb904a-cd1c-4738-b5de-fcb61741d...@g11g2000yqe.googlegroups.com

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'

Żeby zamknąć ten wątek, na podsumowanie, ostatnie pytania:

1. Gdy zrobię przelew z KK przez internet w ING, to będę miał
naliczane odsetki już od chwili przelewu?

2. Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie będzie twierdząca to czy jest
możliwość aby przelać pieniądze z KK na takich samych zasadach jakbym
płacił normalnie np: w sklepie?

3. Czy jest na rynku KK z której można zrobić przelew przez internet
na takich zasadach jakbym płacił normalnie np: w sklepie?

Data: 2010-03-23 09:11:01
Autor: MarekZ
Użytkownik "gohohgle" <gohohgle@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:85bc7491-dfad-4be9-91d3-486580c3bca9@j21g2000yqh.googlegroups.com...

Żeby zamknąć ten wątek, na podsumowanie, ostatnie pytania:

1. Gdy zrobię przelew z KK przez internet w ING, to będę miał
naliczane odsetki już od chwili przelewu?

Tak.

2. Jeśli odpowiedź na poprzednie pytanie będzie twierdząca to czy jest
możliwość aby przelać pieniądze z KK na takich samych zasadach jakbym
płacił normalnie np: w sklepie?

Nie.

3. Czy jest na rynku KK z której można zrobić przelew przez internet
na takich zasadach jakbym płacił normalnie np: w sklepie?

Citi, Lukas (nie wszystkie karty) na rachunki zdefiniowane wcześniej jako "media itp." na infolinii lub w oddziale.

Opłata za przelewy z KK w systemie ING BankOnLine