Opłata za przyjęcie przelewu walutowego

Data: 2015-06-25 00:52:40
Autor: jakdorobic.com
Opłata za przyjęcie przelewu walutowego
Witam. Czy któryś z banków pobiera takową wypłatę. Chodzi mi o standardowy przelew na niedużą kwotę (do kilku tys.) w EUR/USD/CHF.

Data: 2015-06-25 01:07:43
Autor: jakdorobic.com
W dniu czwartek, 25 czerwca 2015 09:52:41 UTC+2 użytkownik jakdorobic.com napisał:
Witam. Czy któryś z banków pobiera takową wypłatę. Chodzi mi o standardowy przelew na niedużą kwotę (do kilku tys.) w EUR/USD/CHF.

PS takie info znalazłem na walutomacie, dlatego pytam

Data: 2015-06-25 22:05:08
Autor: RobertS
W dniu 2015-06-25 o 09:52, jakdorobic.com pisze:
Witam. Czy któryś z banków pobiera takową wypłatę. Chodzi mi o standardowy przelew na niedużą kwotę (do kilku tys.) w EUR/USD/CHF.

kiedyś w DB policzyli mi za przyjęcie przelewu w CHF

w EUR masz SEPA więc się nie płaci (w bankach, które obsługują ten system), w pozostałych musisz sprawdzić TOiP

RobertS

Opłata za przyjęcie przelewu walutowego