Oplata za upowaznienie

Data: 2010-09-13 03:04:12
Autor: VoyteG
Oplata za upowaznienie
Siostra chce udzielić upoważnienia do odebrania decyzji w Urzędzie
Skarbowym przez brata.
Czy takie pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Je¶li tak to
jakiej?

pozdrawiam

Data: 2010-09-13 12:44:26
Autor: Maddy
Oplata za upowaznienie
W dniu 13-09-2010 12:04, VoyteG pisze:
Siostra chce udzielić upoważnienia do odebrania decyzji w Urzędzie
Skarbowym przez brata.
Czy takie pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Jeśli tak to
jakiej?

17zł

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-13 05:12:15
Autor: VoyteG
Oplata za upowaznienie
On 13 Wrz, 12:44, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:
> [...]

> Skarbowym przez brata.
> Czy takie pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Je¶li tak to

17zł

na infolinii podatkowej mnie poinformowano, ze zaleznie od tego, czy
lokalnie taka czynnosc jest uznana przez Gmine za pelnomocnictwo, czy
jest to upowaznienie

Data: 2010-09-13 14:28:23
Autor: Maddy
Oplata za upowaznienie
W dniu 13-09-2010 14:12, VoyteG pisze:
[...]

W US nie wydadzÄ… decyzji bez opĹ‚aconego peĹ‚nomocnictwa.  Nikt siÄ™ Gminy nie pyta, jak oni to widzÄ….

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2010-09-13 05:35:45
Autor: VoyteG
Oplata za upowaznienie
On 13 Wrz, 14:28, Maddy <ma...@esi.com.pl> wrote:

> na infolinii podatkowej mnie poinformowano, ze zaleznie od tego, czy
> lokalnie taka czynnosc jest uznana przez Gmine za pelnomocnictwo, czy
> jest to upowaznienie

W US nie wydadz± decyzji bez opłaconego pełnomocnictwa.  Nikt się Gminy
nie pyta, jak oni to widz±.

Dzis moj znajomy odebral i nikt sie nie pytal o oplacenie.
Przyjeli tylko pelnomocnictwo i wydali decyzje

Data: 2010-09-13 12:57:23
Autor: Wojciech Bancer
Oplata za upowaznienie
On 2010-09-13, Maddy <maddy@esi.com.pl> wrote:

[...]

Siostra chce udzielić upoważnienia do odebrania decyzji w Urzędzie
Skarbowym przez brata. Czy takie pełnomocnictwo podlega opłacie skarbowej? Je¶li tak to jakiej?

17zł

A nie ma zwolnienia w przypadku rodzeństwa?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-13 06:25:43
Autor: VoyteG
Oplata za upowaznienie
On 13 Wrz, 14:57, Wojciech Bancer <prot...@post.pl> wrote:

> 17zł

A nie ma zwolnienia w przypadku rodzeństwa?

A moglbys podac podstawe prawna?
pozdrawiam

Data: 2010-09-13 14:09:17
Autor: Wojciech Bancer
Oplata za upowaznienie
On 2010-09-13, VoyteG <VoyteG@hotpop.com> wrote:

17zł
A nie ma zwolnienia w przypadku rodzeństwa?
A moglbys podac podstawe prawna?

Zał±cznik do ustawy o opłacie skarbowej za złożenie pełnomocnictwa, w czę¶ci 4, dotycz±cej zwolnień.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-09-13 21:00:51
Autor: Jacek
Oplata za upowaznienie
Małżonkowie zstępni, wstępni i rodzreństwo s± zwolnieni od opłaty
http://samorzad.infor.pl/sektor/organizacja/klienci/artykuly/388206,oplata_skarbowa_od_pelnomocnictwa_i_prokury.html
Jacek

Oplata za upowaznienie