Data: 2009-04-27 12:26:55 | |
Autor: Olgierd | |
Opłata za wezwanie i inne | |
Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:08:31 +0200, Fiolka napisał(a):
nie chcąc godzić się na takie warunki, klientowi pozostaje jedynie Tak. BTW skoro nic nie było podpisywane, to zmiana warunków regulaminu na pewno też nie wymaga podpisu ;-) (pomijam, że w przypadku B2B jak rozumiem w ogóle nic nie trzeba). -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|
Data: 2009-04-27 14:59:14 | |
Autor: Fiolka | |
Opłata za wezwanie i inne | |
Użytkownik "Olgierd" <no.email.no.spam@no.problem> napisał w wiadomości
news:pan.2009.04.27.12.26.54rudak.org... Tak. No tak, to na pewno. Chodziło mi raczej o to, czy dostawca (usług, towaru, nieważne) może sobie dowolnie i bez żadnych ograniczeń (nie wiem - ze strony prawa handlowego, czegoś w ten deseń, nie znam się na tym kompletnie ;-) wprowadzać jakiekolwiek zasady, nawet absurdalne. Że np. od 1. maja 2009 będzie pobierał opłaty 1 zł za telefony z informacjami o ofertach albo dodatkowe opłaty 200 zł za zamawianie usług w porze lunchu, czyli między godziną 12:00 a 14:00. (pomijam, że w przypadku B2B jak Co to jest B2B? Pozdrawiam Viola |
|
Data: 2009-04-27 13:22:32 | |
Autor: Olgierd | |
Opłata za wezwanie i inne | |
Dnia Mon, 27 Apr 2009 14:59:14 +0200, Fiolka napisał(a):
BTW skoro nic nie było podpisywane, to zmiana warunków regulaminu na Może. Jeśli Cię powiadomi to może. Jeśli to stały stosunek prawny (np. abonamentowy), to musi powiadomić Cię najpóźniej na 1 okres rozliczeniowy naprzód i dać możliwość wypowiedzenia umowy. (pomijam, że w przypadku B2B jak Biznes-to-business ;-) Znaczy się, że moim zdaniem z usług spedytorów korzystają przedsiębiorcy, nie konsumenci. A z takimi to w ogóle można sobie poczynać -- i żaden UOKiK (UOKiP?) się nie ujmie. -- pozdrawiam serdecznie, Olgierd Lege Artis http://olgierd.bblog.pl |
|