Opłata za wydanie warunków technicznych

Data: 2017-01-23 14:44:10
Autor: Mateusz Bogusz
Opłata za wydanie warunków technicznych
Za wydanie warunków technicznych przyłączenia się do kanalizacji sanitarnej w komunalce mojej gminy się nie płaci. Ale ponieważ kanalizacji nie ma w drodze i nie mogę się podłączyć, to podpisałem umowę przyłączeniową dotyczącą budowy odcinka z moich środków.

Wraz z umową została wystawiona faktura z dwiema pozycjami:
- wydanie warunków technicznych sieci kanalizacji sanitarnej
- wydanie warunków technicznych przyłączenia do kanalizacji sanitarnej

Każda z pozycji obarczona kosztem 90zł z VAT.

Co do pierwszej pozycji, to nie wiem ale co najmniej druga pozycja - ta o przyłączeniu - brzmi identycznie jak wniosek gdyby ta sieć istniała. W komunalne usłyszałem, że muszę opłacić obie pozycje. Dałem się zrobić w konia czy to faktycznie dwie różne rzeczy?

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Opłata za wydanie warunków technicznych