Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Opłatek w Sejmie podzielił opozycję. Jachira: "Ja obchodzę przesilenie zimowe. Będziemy sobie ĹĽyczyć wiosny i dĹ‚uĹĽszego dnia"

Data: 2019-12-09 17:12:48
Autor: Lord Donald
Opłatek w Sejmie podzielił opozycję. Jachira: "Ja obchodzę przesilenie zimowe. Będziemy sobie ĹĽyczyć wiosny i dĹ‚uĹĽszego dnia"
Opłatek w Sejmie podzielił opozycję. Jachira: "Ja obchodzę przesilenie zimowe. Będziemy sobie życzyć wiosny i dłuższego dnia"

Posłowie z Lewicy i KO, którzy podczas ¶lubowania nie wypowiadali słów ,,Tak mi dopomóż Bóg", s± podzieleni ws. uczestnictwa w spotkaniu opłatkowym w Sejmie. Większo¶ć pytanych przez PAP podkre¶la, że Sejm to miejsce ¶wieckie, a takie uroczysto¶ci uznaj± za religijne, więc się na nie nie wybior±.

https://wpolityce.pl/polityka/476583-oplatek-w-sejmie-podzielil-opozycje-co-swietuje-jachira

Data: 2019-12-09 12:48:36
Autor: Zenek Kapelinder
Data: 2019-12-09 21:49:06
Autor: Runt
W dniu 2019-12-09 o 17:12, Lord Donald pisze:
[...]

Czy Stacho Piotrowicz przybrał twarz escety i tez prosił o "dopomóż"?

--
Runt

"Do polityki nie idzie się dla pieniędzy!" - (c) J.Kaczyński

Data: 2019-12-09 16:47:28
Autor: mrbluesky.pl
[...]
PO co sobie zyczyc czegos co jesli sie kolejnej wiosny dozyje i tak sie samo stanie?
Zyczyc sobie mozna rzeczy nieoczywistych: zdrowia, szczescia, POmyslnosci, wygranych wyborow prezydenckich ;P

Data: 2019-12-10 09:24:18
Autor: u2
W dniu 10.12.2019 o 01:47, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Opłatek w Sejmie podzielił opozycję. Jachira: "Ja obchodzę przesilenie
zimowe. Będziemy sobie życzyć wiosny i dłuższego dnia"
-- -
PO co sobie zyczyc czegos co jesli sie kolejnej wiosny dozyje i tak sie samo stanie?
Zyczyc sobie mozna rzeczy nieoczywistych: zdrowia, szczescia, POmyslnosci, wygranych wyborow prezydenckich ;P

taka zdzira może życzyć innym tylko wszystkiego najgorszego, bo to aktorka p*rnoli i się w sejmie nie pi*rdoli:)

Data: 2019-12-10 01:03:26
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 09:24:19 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> taka zdzira może życzyć innym tylko wszystkiego najgorszego, bo to aktorka p*rnoli i się w sejmie nie pi*rdoli:)

W parlamencie Italii Cicciolina też była...

Data: 2019-12-10 14:45:14
Autor: u2
W dniu 10.12.2019 o 10:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

żadnego filmiku Cycoliny nie obejrzałem, nie słyszałem nawet jak się wysławia, a filmik ze zdzir± widziałem i słyszę się jak się wysławia:)

Data: 2019-12-10 06:07:43
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 14:45:43 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> żadnego filmiku Cycoliny nie obejrzałem, nie słyszałem nawet jak się wysławia, a filmik ze zdzir± widziałem i słyszę się jak się wysławia:)

W każdym razie już teraz wiadomo, od czego pochodzi słowo posłanka, skoro można się z ni± spotkać b. przyjemnie na posłanku ;)
Co prawda nie jest tak tragicznie, nie jest pierwsz± tak± osob± w historii polskiego parlamentaryzmu, wystarczy przypomnieć pewn± pani± ze złotym warkoczem od kurwików, która mówiła, że lubi seks jak koń owies...

Data: 2019-12-10 15:18:05
Autor: u2
W dniu 10.12.2019 o 15:07, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

do zdziry bardziej pasuje okre¶lenie po¶lica:)

Data: 2019-12-11 17:10:03
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 15:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

W każdym razie już teraz wiadomo, od czego pochodzi słowo posłanka, skoro można się z ni± spotkać b. przyjemnie na posłanku ;)

Marzysz wci±z o Krysi? ;-)))

Data: 2019-12-11 15:10:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu ¶roda, 11 grudnia 2019 17:10:04 UTC+1 użytkownik Runt napisał:
W dniu 2019-12-10 o 15:07, Jakub A. Krzewicki pisze:

> W każdym razie już teraz wiadomo, od czego pochodzi słowo posłanka, skoro można się z ni± spotkać b. przyjemnie na posłanku ;)

Marzysz wci±z o Krysi? ;-)))

Krycha wygl±da ładnie tylko na teledysku "Fajnie" Maleńczuka.. Klaudia o wiele młodsza i ładniejsza.

Data: 2019-12-12 07:13:00
Autor: Runt
W dniu 2019-12-12 o 00:10, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]
Miałem na my¶li Krysię z piosenki Młynarskiego. Też! ;-)

Data: 2019-12-10 15:00:57
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 14:45, kupa u2 pisze:

żadnego filmiku Cycoliny nie obejrzałem, nie słyszałem nawet jak się wysławia,

To laska z twoich młodzieńczych lat? ;-)))

a filmik ze zdzir± widziałem

Gdzie trzymałes w tym czasie r±czki? ;-)))

i słyszę się jak się wysławia:)

Tak jak przewidywał scenariusz filmu.

Zalazła wam ze napletek, co? ;-)))

Data: 2019-12-10 14:50:14
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 10:03, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

taka zdzira

Znacie się?

może życzyć innym tylko wszystkiego najgorszego,

Od tego s± pachołki Nowogrodzkiej ;-)))

bo to
aktorka p*rnoli i się w sejmie nie pi*rdoli:)

Sk±d wiesz? korzystałes z AirTaxi? ;-)))

W parlamencie Italii Cicciolina też była...

W Krakowie chałupa była która burdel robiła ;-)))

Data: 2019-12-10 06:00:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 14:50:16 UTC+1 użytkownik Runt napisał:

W Krakowie chałupa była która burdel robiła ;-)))

Wła¶ciciel niestety nadal na stanowisku...

Data: 2019-12-10 10:21:56
Autor: Jacek Bialy
[...]

Kto wie, czy prezydentem kiedy¶ nie zostanie..

JB

Data: 2019-12-11 17:09:03
Autor: Runt
W dniu 2019-12-10 o 15:00, Jakub A. Krzewicki pisze:
W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 14:50:16 UTC+1 użytkownik Runt napisał:

W Krakowie chałupa była która burdel robiła ;-)))

Wła¶ciciel niestety nadal na stanowisku...

NajwyraĽniej ma mocn± kalenicę! ;-)))

Data: 2019-12-10 10:35:56
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:
[...]

Trochę m±drych ludzi w opozycji jest, bo po stronie tzw. prawicy to żaden.

boukun