Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Opłatek w Sejmie podzielił opozycję. Jachira: "Ja obchodzę przesilenie zimowe. Będziemy sobie życzyć wiosny i dłuższego dnia"

Data: 2019-12-10 10:35:56
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Opłatek w Sejmie podzielił opozycję. Jachira: "Ja obchodzę przesilenie
zimowe. Będziemy sobie życzyć wiosny i dłuższego dnia"

Posłowie z Lewicy i KO, którzy podczas ślubowania nie wypowiadali słów
,,Tak mi dopomóż Bóg", są podzieleni ws. uczestnictwa w spotkaniu
opłatkowym w Sejmie. Większość pytanych przez PAP podkreśla, że Sejm to
miejsce świeckie, a takie uroczystości uznają za religijne, więc się na
nie nie wybiorą.

https://wpolityce.pl/polityka/476583-oplatek-w-sejmie-podzielil-opozycje-co-swietuje-jachira

Trochę mądrych ludzi w opozycji jest, bo po stronie tzw. prawicy to żaden.

boukun