Opłaty

Data: 2010-02-07 00:57:31
Autor: Budzik
Opłaty
Zastanawia mnie jedna rzecz. Rozumiem ze bank pobiera opłate za swoje usługi - za kredyt, za karte, za obłsuge konta itp rzeczy.
Ale czy zgodne z prawem jest pobieranie opłaty np. za odblokowanie konta, ktore zostało zablokowane przez błedne logowanie via internet?

Data: 2010-02-07 03:04:18
Autor: MarcinF
Opłaty
Budzik wrote:
Ale czy zgodne z prawem jest pobieranie opłaty np. za odblokowanie konta, ktore zostało zablokowane przez błedne logowanie via internet?

pytanie raczej na pl.soc.prawo, klient co prawda nie ma wplywu na blokowanie
konta, ale przeciez nie musi go odblokowac, gorzej jest z oplatami
za przyjecie przelewu bo w tym przypadku nie ma takiego wyboru

Data: 2010-02-07 17:57:59
Autor: Valdi
Opłaty
"Budzik" news:Xns9D18104CD8F75budzik61pocztaonetpl127.0.0.1

[...]

A jaki bank ma takie kretyński zapis w swoim TOiP? bo mi po za jakimś
spółdzielczym przybytkiem nic do główki nie przychodzi.

PS.
IMHO za takie zagrywki ze strony banku poważnie bym się zastanowił czy już
nie czas pomachać im łapką na pożegnanie :)

Data: 2010-02-07 17:57:29
Autor: Budzik
Opłaty
Użytkownik Valdi Valdi@valdi.pl ...

[...]

ku mojemu zaskoczeniu Lucas.
Dawno nie korzystałem z ich konta, wchodze i nie moge sie zalogowac.
Mysle, ok, moze rzeczywiscie pokombinowalem cos z hasłem i zle sobie zapisałem (a moze zablokowali, bo dawno nie korzystałem?)
W kazdym razie dzwonie na infolinie, odblokowuje, ale zeby juz ponownie nie probowac starego hasła - ustalam nowe. I bodaj nie samo odblokowanie, tylko wlasnie ustalenie tego nowego hasła w automacie telefonicznm kosztuje 3,5.

Data: 2010-02-07 19:03:33
Autor: Valdi
Opłaty
"Budzik" news:Xns9D18BF5955036budzik61pocztaonetpl127.0.0.1

[...]

Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Data: 2010-02-07 19:53:00
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Opłaty
Pewna osoba, czyli Valdi,
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Kredyty jakoś trzeba spłacić ;-)

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2010-02-07 20:46:55
Autor: Valdi
Opłaty
"Henryk "Plumski" Plumowski" news:hkn279$fms$1inews.gazeta.pl

> Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Kredyty jakoś trzeba spłacić ;-)

I to niestety całkowicie zmienia nam obraz sytuacji...

Data: 2010-02-07 19:57:29
Autor: Budzik
Opłaty
Użytkownik Valdi Valdi@valdi.pl ...

Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Nadal?

Data: 2010-02-07 21:58:45
Autor: Valdi
Opłaty
"Budzik" news:Xns9D18D217FA0ABbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1

> Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Nadal?

ciągle, wciąż :) - ehh "podwórko" się ciągnie za mną do teraz :)

Data: 2010-02-07 22:57:29
Autor: Budzik
Opłaty
Użytkownik Valdi Valdi@valdi.pl ...

> Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Nadal?

ciągle, wciąż :) - ehh "podwórko" się ciągnie za mną do teraz :)

pytanie nie miało na celu wyjasnienia słowa "nadal" tylko wyjasnienie, od kiedy i w jaki sposób ta wiernosc objawiała sie do dnia dzisiejszego...

Data: 2010-02-08 15:39:57
Autor: kris
Opłaty

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D18D217FA0ABbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik Valdi Valdi@valdi.pl ...

Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Nadal?

No chyba właśnie m. in. Ty deklarowałeś ze zamykasz u nich konto półtora roku temu jak wybuchła afera z jubilerem w Lukasie;))

Krzysiek

Data: 2010-02-08 16:14:20
Autor: Budzik
Opłaty
Użytkownik kris k1s2z3y4s5z6t7o8f9c@poczta.onet.pl ...

Po tym wszystkim nadal będziesz im wierny?

Nadal?

No chyba właśnie m. in. Ty deklarowałeś ze zamykasz u nich konto półtora roku temu jak wybuchła afera z jubilerem w Lukasie;))

masz, racje dokładnie tak było.
Ostały sie jednak konta rodziny. Pewnie dlatego, ze zapomniałem o tej sytuacji. Dobrze, ze odswierzyłes mi pamiec. A moze sytuacja wyjasniła sie na korzysc klienta?

Data: 2010-02-08 16:48:45
Autor: Valdi
Opłaty
"kris" news:hkp7nt$bqj$1news.onet.pl

No chyba właśnie m. in. Ty deklarowałeś ze zamykasz u nich konto półtora
roku temu jak wybuchła afera z jubilerem w Lukasie;))

nigdy nie miałem konta w lukas banku i mieć nie zamierzam :)

Data: 2010-02-08 16:14:21
Autor: Budzik
Opłaty
[...]

pewnie dlatego kris pisał do mnie :0
Swoja szosa, pamiętliwa bestia :)))))

Data: 2010-02-07 21:11:14
Autor: MarcinF
Opłaty
Budzik wrote:

[...]

gdybys pamietal stare haslo i nie ustalal nowego to odblokowanie byloby darmorwe czy platne ?

to jest istotna roznica, jesli samo odblokowanie jest darmowe to bank nie obciaza
klienta za sytuacje od niego niezalezne, a krytykowanie za platna obsluge
na infolinii w przypadku kiedy klient zapomina haslo jest juz mniej uzasadnione

ta sama zmiana hasla przez internet jest darmowa, a to ze obsluga na infolinii
kosztuje zwykle wiecej to raczej typowe

Data: 2010-02-07 22:57:30
Autor: Budzik
Opłaty
Użytkownik MarcinF marfi@interia.pl ...

[...]

wydaje mi sie ze bezplatne.
Moze masz racje. Ale poniewaz finalnie nie wiem, czy ja zablokowałem dostep mylac hasło czy moze podczas długiego czasu nie korzystania zablokował je bank albo ktos inny a ja hasło pamietałem dobrze - wolałem nie przechodzic przez procedury dwa razy i od razu zmienic hasło.
co ciekawe, identyczny problem miałem z kontem drugiej osoby gdzie nie zadziałało hasło "startowe" ustalane w banku z tym ze pierwsze jego uzycie nastapiło po roku czasu. Nie wazne - tak jak ktos juz napisał - o 3,5 kłocic sie nie bede, niesmak pozostał. Skonczy sie lokata, pozegnam bank z moimi oszczednosciami, podobnie zegnałem sie bodaj z WBK, kiedy pobrali opłate za zablokowanie zgubionej karty.

ta sama zmiana hasla przez internet jest darmowa, a to ze obsluga na
infolinii kosztuje zwykle wiecej to raczej typowe

cóz, jak zwykle czuje sie rozpieszczony przez moj głowny bank gdzie nigdy nie miałem pretensji ze pobiera sie oplate za wykonanie przelewu via infolinia, ale gdzie nigdy nie przyszłoby mi do głowy, ze ktokolwiek wymysli oplate za odblokowanie konta/ustalenie nowego hasła.

Zeby dodatkowo nie było tak rozowo - prawdopodobnie obsługa w banku, w oddziale Lucasa kosztuje jeszcze wiecej, a z tego co poinformowała mnie pani na info - w oddziale zmiana hasła jest bezplatna....

Data: 2010-02-08 13:02:13
Autor: kris
Opłaty
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:Xns9D18EBED139CFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
kłocic sie nie bede, niesmak pozostał. Skonczy sie lokata, pozegnam bank z
moimi oszczednosciami, podobnie zegnałem sie bodaj z WBK, kiedy pobrali
opłate za zablokowanie zgubionej karty.

Ha ha Dobra;))
Lukas wprowadzi atrakcyjna lokatę i przywitasz ich na nowo.
Z depozytariuszami tak jest. Obrazaja się ale szybko im przechodzi. Znam to z doświadczenia.
Pamietam ile osób na tej grupie tweirdziło że wycofa kase z lukasa jak była sprawa ze złotnikiem któremu z konta zginaeła kasa i bank w pierwszej chwili negatywnie rozpatrzył reklamacje.
Wszyscy wycofali?
Sprawdzamy?;)))
Takie grożenie packą na muchy słoniowi

Krzysiek

Data: 2010-02-08 14:38:31
Autor: Valdi
Opłaty
"kris" news:hkoug5$fic$1news.onet.pl

Ha ha Dobra;))
Lukas wprowadzi atrakcyjna lokatę i przywitasz ich na nowo.
Z depozytariuszami tak jest. Obrazaja się ale szybko im przechodzi. Znam
z doświadczenia.

Nie ze wszystkimi :)

Data: 2010-02-08 15:25:15
Autor: kris
Opłaty

Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości news:hkp2hl$gi2$1news.interia.pl...
Lukas wprowadzi atrakcyjna lokatę i przywitasz ich na nowo.
Z depozytariuszami tak jest. Obrazaja się ale szybko im przechodzi. Znam
z doświadczenia.

Nie ze wszystkimi :)

że nie ze wszystkimi to fakt. Wszędzie są jakieś wybitne jednostki. Wiekszość obrazonych na jakąś instytucje finansowa wraca do niej w podskokach gdy pojawi się jakaś atrakcyjna oferta,.
Szczególnie depozytariusze liczyc potrafią. Skoro co niektórzy potrafią kilkadziesiat kont oszczędnościowych zakładac aby zyskać na kazdym z nich 1 grosz to tym bardziej wrócą w podskokach do znienawidzonej instytucji gdy będzie możliwość zarobienia dwóch groszy wiecej;)))
A czytajac od dłuższwego czasu ta grupę to widze że niektórzy jej userzy machali ręka w strone conajmniej kilkunastu juz instytucji;))
A liczba tych instytucji jest ograniczona więc trzeba bedzie za granice Polski się przenieść jak się na wszystkich obrazi;)))

Krzysiek

Data: 2010-02-08 15:57:26
Autor: Budzik
Opłaty
[...]

wiesz, jednego jestem pewien - za jakis czas likwiduje konto w polbanku i  jestem wrecz pewien, ze dopóki bedzie obowiazywał ich system komputerowy z instalowaniem certyfikatów - nie zaloze u nich konta, no chyba, ze beda mieli jakas naprawde super oferte, wyprzedzajacą rynek o dwie długosci. Ale w to nie wierze.

Data: 2010-02-08 15:57:27
Autor: Budzik
Opłaty
[...]

bardzo mozliwe, aczkolwiek akurat z Lucasa korzystam od dosc dawna, a nie tylko z okazji załozenia lokaty. Co prawda nie jako konto głowne, ale jako pomocnicze, gdzie zawsze trzymam troche gotówki na wszelki wypadek.

[...]

złotnikiem?
To chodzi o te sytuacje, co jakies loginy podglądnieto w banku?

Data: 2010-02-09 13:48:44
Autor: wiatrak
Opłaty

[...]

Czy to jest "Lukas Pro"? Jeżeli tak, to zobacz sobie nowe TOiP. :(
http://www.lukasbank.pl/download/toip_konta_2010_02_15.pdf

wiatrak

Data: 2010-02-08 15:42:14
Autor: kris
Opłaty

> [...]
moimi oszczednosciami, podobnie zegnałem sie bodaj z WBK, kiedy pobrali

Półtora roku temu żegnałeś sie juz z Lukasem i jak widac pożegnać sie nie mogłeś;))

Krzysiek

Data: 2010-02-09 15:20:00
Autor: Borys Pogoreło
Opłaty
Dnia Sun, 7 Feb 2010 17:57:59 +0100, Valdi napisał(a):

A jaki bank ma takie kretyński zapis w swoim TOiP? bo mi po za jakimś
spółdzielczym przybytkiem nic do główki nie przychodzi.

 Raiffeisen. I kosztuje to, bagatela, 50zł.
http://www.raiffeisen.pl/content/klienci_biznesowi/rachunki/klienci_biznesowi-rachunki-dokumenty/tabela_oplat_i_prowizji

IMHO za takie zagrywki ze strony banku poważnie bym się zastanowił czy już
nie czas pomachać im łapką na pożegnanie :)

 Kolega się na to nadział i się wściekł. Mieli z niego całkiem niezłe
przychody, ale jak doszło co do czego, to nie chcieli zrezygnować z tych
pięciu dych. To się wyniósł do BRE.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl