Opłaty BZWBK

Data: 2010-07-07 19:43:41
Autor: Damian Niusy
Opłaty BZWBK
Witam,

Którego dnia miesiąca bank BZWBK pobiera opłaty, a dokładnie
chodzi mi o opłatę za kartę debetową. Wiem że powinien robić to na
początku miesiąca ale jakoś nie pobrał mi jeszcze tej opłaty, a
nie chcę aby zrobił się debet na koncie jak wydam wszystko co mam.

Damian

Data: 2010-07-08 13:45:13
Autor: Kotlet mielony
Opłaty BZWBK

Użytkownik "Damian Niusy" <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i12ecb$ld8$1news.onet.pl...
[...]

z tego co wiem pobieraja dwa razy w miesiacu

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-07-09 08:31:12
Autor: Damian Niusy
Opłaty BZWBK

z tego co wiem pobieraja dwa razy w miesiacu

Ale chyba opłaty za konto 2 *3,5 zł tak mi powiedzieli w banku.
A za kartę właśnie sobie pobrali całość, widać musieli przeczytać mój wpis tutaj :)

Damian

Opłaty BZWBK