Oplaty za autostrady - mapka

Data: 2010-08-17 21:35:44
Autor: Marcus
Oplaty za autostrady - mapka
Przejazd autostradą wzdłuż wybrzeża Chorwacji, mniej więcej 450 km, jak opisywana w tekście A2 W-wa - Świecko, kosztuje około 25 euro. Więc praktycznie tyle samo.

Pozdro
Marek

Data: 2010-08-17 22:18:19
Autor: Cavallino
Oplaty za autostrady - mapka
Użytkownik "Marcus" <m.korbecki@aster.pl> napisał w wiadomości news:i4eoe4$puj$1newsread1.aster.pl...
Przejazd autostradą wzdłuż wybrzeża Chorwacji, mniej więcej 450 km, jak opisywana w tekście A2 W-wa - Świecko, kosztuje około 25 euro.

Na całym chorwackim odcinku, tj. od granicy węgierskiej do Ravcy płaciłem ostatnio ponad 140 zł.

Data: 2010-08-17 22:24:33
Autor: Marcus
Oplaty za autostrady - mapka
Bardzo możliwe. Ja pisałem o odcinku od Ravcy do Zagrzebia.

Pozdro
Marek

Data: 2010-08-17 22:36:23
Autor: Cavallino
Oplaty za autostrady - mapka
Użytkownik "Marcus" <m.korbecki@aster.pl> napisał w wiadomości news:i4er9q$rd8$1newsread1.aster.pl...
Bardzo możliwe. Ja pisałem o odcinku od Ravcy do Zagrzebia.

Od Ravcy do Zagrzebia 112 zł.

Oplaty za autostrady - mapka