Opłaty za karty debetowe Getinu!!!

Data: 2015-06-01 23:19:59
Autor: mrobak69
Opłaty za karty debetowe Getinu!!!
Witam w zwi±zku z wprowadzeniem opłat - może kto¶ z was juz przerabiał

otóż w systemie transakcyjnym jest mozliwo¶ć zablokowania i zastrzeżenia karty

1) jak rozumiem ( i to zrobiłem) zastrzegłem kartę wła¶nie w internecie - ale nie wiem czy moje zastrzeżenie będzie skuteczne - tzn. czy je¶li zastrzegłem kartę to pozbyłem się juz problemu i czy bank nie wyda mi nowej karty?

2) zablokowanie jak przeczytałem w regulaminie jest tylko czasowe więc na pewno nie wchodzi w grę

Czy rezygnowali¶cie już z kart getinu? prosze o dyskusję i pomoc

Data: 2015-06-02 02:32:12
Autor: Zenon
Opłaty za karty debetowe Getinu!!!
tzn. czy je¶li zastrzegłem kartę to pozbyłem się juz problemu i czy bank nie wyda mi nowej karty?

Może wydać now± kartę, je¶li w momencie zastrzeżenia do końca terminu ważno¶ci karty pozostało mniej niż 30 dni. W innym przypadku zastrzeżenie, nie spowoduje wydania kolejnej karty.

2) zablokowanie jak przeczytałem w regulaminie jest tylko czasowe więc na pewno nie wchodzi w grę

Zablokowanie rzeczywi¶cie niczego nie daje w tym temacie. Tylko zastrzeżenie.

Czy rezygnowali¶cie już z kart getinu? proszę o dyskusję i pomoc

Tutaj szczegóły z interpretacj± regulaminu i potwierdzeniem konsultanta:
http://zamknijkonto.pl/jak-zamknac-karte-do-konta-w-getin-online-open-online-getin-bank

Data: 2015-06-02 16:55:14
Autor: Krystek
Opłaty za karty debetowe Getinu!!!
W dniu 2015-06-02 11:32, Zenon pisze:
tzn. czy jeśli zastrzegłem kartę to pozbyłem się juz problemu i czy bank nie wyda mi nowej karty?

Może wydać nową kartę, jeśli w momencie zastrzeżenia do końca terminu ważności karty pozostało mniej niż 30 dni. W innym przypadku zastrzeżenie, nie spowoduje wydania kolejnej karty.

No cóż, co konsultant to inna opinia. Mnie infolinka przekonywała, że nawet po zastrzeżeniu bank może przesłać kolejną i kasować za nią opłaty (np. po terminie ważności starej karty), więc jakieś tam automatyczne odnawianie istnieje.

Koniec końców wypowiedziałem umowę o kartę na bankowym formularzu -
<http://www.getinonline.pl/egetin2/doc/wypowiedzenie_umowy.pdf>

K.

--
http://www.krystek.art.pl/