Opłaty za rower w samolocie (2011)

Data: 2011-06-07 12:24:26
Autor: #:-) gps
Opłaty za rower w samolocie (2011)
Cenne.

Zastanawia, że jedni biorą 20 EUR/1 kg, a inni 25 EUR za cały rower.

#:-)
gps

Data: 2011-06-07 12:31:07
Autor: Fabian
W dniu 07.06.2011 12:24, #:-) gps pisze:
Cenne.

Zastanawia, że jedni biorą 20 EUR/1 kg, a inni 25 EUR za cały rower.

Widać jedni chcą wozić rowery, a innym to nie pasuje.

Fabian.

Data: 2011-06-07 12:49:37
Autor: Alfer_z_pracy
Fabian napisał:
Widać jedni chcą wozić rowery, a innym to nie pasuje.

Warto to sobie wszystko przeliczyć. Przy wypożyczanym odpada pitolenie się z przewozem (pakowanie w kartony, zamieszanie na lotnisku, obawa przed uszkodzeniem). Ale co własny, to własny. Zakładając w wypożyczalni 10 Euro za dobę (wartość bardzo przybliżona, zależna od tysiąca czynników, ale powiedzmy że mniej więcej tyle właśnie płaciłem za w miarę rozsądny rower) to wychodzi za tydzień pedałowania 70 Euro. Czyli samolot musiałby brać ok. 30 Euro w jedną stronę żeby wyszło podobnie kosztowo. Z drugiej strony jeśli ktoś potrzebuje np. lowridera, to w wypożyczalni raczej takiego cuda nie uświadczy. Ja specyficznych wymagań nie mam i właśnie kalkuluję jaki wariant lepszy. Na szczęście mamy internet i zaraz naskrobię do wypożyczalni pytanie jaki dadzą rabat za dłuższe wypożyczenie. Choć przyznam, że gdybym wygrał w totka, chętnie kupiłbym specjalnaą karbonową walizę na rowery i dumnie paradował z nią po lotnisku stukając SPDami w wypolerowaną posadzkę :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-06-08 12:02:26
Autor: Coaster
On 6/7/11 12:49 PM, Alfer_z_pracy wrote:
gdybym wygrał w totka, chętnie kupiłbym specjalnaą karbonową walizę na
rowery i dumnie paradował z nią po lotnisku stukając SPDami w
wypolerowaną posadzkę :-)

Lansior! Baki juz podgoliles? :-P

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-08 12:05:37
Autor: Alfer_z_pracy
Coaster napisał:
gdybym wygrał w totka, chętnie kupiłbym specjalnaą karbonową walizę na
rowery i dumnie paradował z nią po lotnisku stukając SPDami w
wypolerowaną posadzkę :-)

Lansior! Baki juz podgoliles?

Ach, i oczywiście w krótkich spodenkach żeby było dobrze widać rowerowe blizny, które dodają odpowiedniego charakteru. Wtedy wszystkie kobiety, na czele z długonogimi stewardessami, moje :-)

Pzdr
A.

Data: 2011-06-08 15:32:11
Autor: Coaster
On 6/8/11 12:05 PM, Alfer_z_pracy wrote:
Coaster napisał:
[...]

              ^^^^^^^^^^^
A czy im wolno? Czy to nie jest 'nadbagaz' i 'marnowanie miejsca' w samolocie? ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2011-06-08 21:18:11
Autor: Titus Atomicus
Opłaty za rower w samolocie (2011 )
In article <4dee0299$0$2490$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

Fabian napisał:
> Widać jedni chcą wozić rowery, a innym to nie pasuje.

Warto to sobie wszystko przeliczyć.

Ja polecam jeszcze inny, wyprobowany sposob na przewozenie roweru samolotem. Czasem nalezy rozwazyc zakup biletu w business class.
Z reguly dwukrotnie wyzszy limit bagazu, i znacznie lepsze traktowanie przy odprawie...

TA

Opłaty za rower w samolocie (2011)