Opłaty za rower w samolocie (2011)

Data: 2011-06-16 00:17:42
Autor: Zbigniew Malec
Opłaty za rower w samolocie (2011)
On Tue, 7 Jun 2011 11:47:15 +0200, Alfer_z_pracy wrote:

Hej! W biurze podróży wpadła mi w ręce tabela opłat za przewóz rowerów i innych bagaży w różnych liniach lotniczych. Nie wiem, jak się to ma do zakupu lotu bezpośrednio w linii lotniczej, być może wówczas ceny są inne. Niemniej na szybko zerknąłem do 2 przypadkowych linii, na ich stronach podane są nieco inne warunki ale rząd wartości jest podobny i tabela daje pewien pogląd ile trzeba zapłacić za podróż ze swoim rumakiem, niektórym może się to przydać.

Kolega teraz ostatnio rezerwował bilety na samolot do Tromso (przez Oslo)
Norwegian cośtam i tam każdy przewóz rowera kosztuje 150 zł (jako bagaż
specjalny).

Zbyszek Malec

Opłaty za rower w samolocie (2011)