Opleceni pajęczyną Czarneckiego

Data: 2018-11-25 18:41:53
Autor: u2
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
https://wpolityce.pl/polityka/422655-w-nowym-numerze-sieci-mowia-ofiary-bankiera-czarneckiego

[...]

Marek Pyza i Marcin Wikło w artykule ,,Opleceni pajęczyną Czarneckiego" relacjonują historie osób, które przez produkty oferowane w Getin Banku straciły oszczędności całego życia.

     ,,Prędzej państwo polskie upadnie niż firma Leszka Czarneckiego" - mówili swoim ofiarom sprzedawcy w bankach należących do miliardera. Mieli wypracowane wyrafinowane metody okłamywania klientów. W różnych placówkach, w różnych miastach używali takich samych kruczków, by uśpić czujność i wcisnąć ofertę, która w ostatecznym rozrachunku pozbawiała oszczędności. Posługiwali się takimi samymi zwrotami, w identyczny sposób powoływali się na autorytet Czarneckiego jako człowieka sukcesu, który miał być gwarantem bezpieczeństwa inwestycji. Mamili, że oferta jest skierowana wyłącznie do najważniejszych klientów, że jest na tyle ekskluzywna i pilna, iż trzeba się na nią natychmiast decydować. Nie było ani słowa o obarczonych ryzykiem obligacjach, za to dużo mówiono o ,,rozwiązaniu" ,,korzystniejszym i bezpieczniejszym niż lokata". Osobiści doradcy żerowali na budowanym latami zaufaniu, by ostatecznie naciągnąć na trefny towar i zgarnąć wyjątkowo wysoką prowizję. Wszystko wygląda na precyzyjnie zaplanowane oszustwo, do którego przeprowadzenia wyszkolono armię naciągaczy

-- relacjonują Pyza i Wikło. Zauważają, że wiele operacji związanych z zakupem podejrzanych lokat załatwiano bez odpowiedniej dokumentacji.

     Miałam pewne wątpliwości, bo chodziło o zamrożenie pieniędzy aż na dwa lata, jednak przekonały mnie nieco wyższe oprocentowanie i zapewnienia o bezpieczeństwie tej inwestycji. Następnego dnia rano zadzwoniłam do pani Agnieszki z banku i powiedziałam: ,,Jednak się zdecydowałam". W odpowiedzi usłyszałam tylko: ,,To dobrze". Nasza rozmowa szybko się zakończyła. Dostałam e-mail z numerem konta (w Idea Banku), na które przelałam 1/3 swoich oszczędności. Nie wiedziałam, że właśnie wtedy stałam się posiadaczką obligacji GetBacku. Niczego nawet nie podpisałam!

-- mówi jedna z oszukanych klientek Getin Banku.

[...]
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-11-26 07:52:33
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik u2 napisał:

     Miałam pewne wątpliwości, bo chodziło o zamrożenie pieniędzy aż na dwa lata, jednak przekonały mnie nieco wyższe oprocentowanie i zapewnienia o bezpieczeństwie tej inwestycji.

Bezpieczne jak u Czarneckiego:)

Coś ostatnio czytałem i te GietBaki jynwestowali w bułgarii, zdaje się
jakie długi tam skupowali. Minęła 3RP i dalej ktoś kroi głupich gojców,
straszne to jest i smutne.

Najchujowsze jest jednak to, że ostatnia alternatywa dla pis&peło -
Kukizy poszły w rozsypkę, zaraz pozostanie tylko Kurwin:(

Data: 2018-11-26 18:00:46
Autor: Pajdak.
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:cb02541c-7ec7-45a5-a49b-05cd39463e03googlegroups.com...
użytkownik u2 napisał:

     Miałam pewne wątpliwości, bo chodziło o zamrożenie pieniędzy aż na
dwa lata, jednak przekonały mnie nieco wyższe oprocentowanie i
zapewnienia o bezpieczeństwie tej inwestycji.

Bezpieczne jak u Czarneckiego:)

Co nie zmienia faktu, że to Chrzanowski (powiązany z PiS) proponował
Czarneckiemu alternatywną "ochronę" w zamian za 40 milionów w łapę lub
doprowadzenie Czarneckiego do ruiny (wykupienie za 1 zł).

--
Pajdak

Data: 2018-11-26 13:28:13
Autor: Zenek Kapelinder
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
Jak wsrod rzadzacyc jest jeden zlodziej na tysiac to wiekszego problemu nie ma. Problem jest jak za POprzednikow kradl co drugi.

Data: 2018-11-26 14:11:15
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 22:28:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Jak wsrod rzadzacyc jest jeden zlodziej na tysiac to wiekszego problemu nie ma. Problem jest jak za POprzednikow kradl co drugi.

Dawaj Zenuś dowody!

--
Bruno

Data: 2018-11-27 00:36:53
Autor: u2
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
Dawaj Zenuś dowody!

zenek jest w mylnym błędzie w paradzie oszustów kradnie nie co drugi, a każdy, w tym ty brunatna kupa:)))))))))))))))

Data: 2018-11-26 16:23:13
Autor: Zenek Kapelinder
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
Chwilowo co tysiaczny kradnie. Czasy gdy kradl co drugi na jakis blizej nieokreslony  czas zostaly zawieszone.

Data: 2018-11-26 16:29:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 01:23:15 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Chwilowo co tysiaczny kradnie. Czasy gdy kradl co drugi na jakis blizej nieokreslony  czas zostaly zawieszone.

Dowody, Zenuś, dowody.

--
Bruno

Data: 2018-11-26 18:04:13
Autor: Zenek Kapelinder
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
Najlepszym dowodem jest rozpacz w oczach Schetyny i spolki.

Data: 2018-11-27 00:10:48
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 03:04:14 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Najlepszym dowodem jest rozpacz w oczach Schetyny i spolki.

Coś się Zenuś strasznie wijesz. To może chociaż jakieś wyroki wymienisz? Sprawy w sądzie? Akty oskarżenia...

--
Bruno

Data: 2018-11-27 10:14:11
Autor: u2
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
To może chociaż jakieś wyroki wymienisz? Sprawy w sądzie? Akty oskarżenia

te kupa guglownica tobie się sfajczyła ?:))))))))))))))))

Data: 2018-11-27 01:23:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 10:14:10 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> To może chociaż jakieś wyroki wymienisz? Sprawy w sądzie? Akty oskarżenia

te kupa guglownica tobie się sfajczyła ?:))))))))))))))))

Właśnie jakoś cicho o rozbudowie wiezień pod zwiększone zapotrzebowanie ze strony "złodziei z PO". To może chociaż tego zbrodniarza z PSL Burego udało się wsadzić?

--
Bruno

Data: 2018-11-27 11:08:30
Autor: u2
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
Właśnie jakoś cicho o rozbudowie wiezień

ta kupa, ty o znowu o kupie:))))))))))))

Data: 2018-11-27 11:09:36
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

To może chociaż tego zbrodniarza z PSL Burego udało się wsadzić?

Z takimi sądami? Wątpię. Toż to ani drgnęło. Jak Jaruzel jeszcze w 2010 miał wpływ na obsadzę ludków to czego oczekujesz?

Data: 2018-11-28 08:14:11
Autor: Pajdak
Opleceni pajęczyną Czarneckiego czylim palik w mierzei wiślanej
[...]

Jaruzelski pochowany został na katolickim cmentarzu w asyscie purpuratów i
niech sobie spoczywa w spokoju. Temat dotyczy PiS-owskiego łapówkarstwa i na
ten temat coś powiedz. Nie rozmydlaj tematu płatny parobku Nowogrodzkiej.

--
Pajdak

Data: 2018-11-28 08:24:17
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik Pajdak napisał:

Jaruzelski pochowany został na katolickim cmentarzu w

cyt.
 na Cmentarzu Wojskowym

Czyli są tam i katolkowie i ateisty i "ż" których lepiej było tam pochować
niż lud miałby się dowiedzieć że byli "ż", np.. Gieremek:)

Data: 2018-11-29 08:14:08
Autor: Pajdak
użytkownik Pajdak napisał:

Jaruzelski pochowany został na katolickim cmentarzu w

cyt. na Cmentarzu Wojskowym

Wyciąłeś, że pochowany w asyscie sukienkowych purpuratów.

Ten komuch z krwi i kosci został pokropiony "świętą woda".
Nawet przed oddaniem ostatniego tchnienia wyspowiadał się
i został namaszczony "olejami".

Czyli są tam i katolkowie i ateisty i "ż" których lepiej było tam pochować
niż lud miałby się dowiedzieć że byli "ż", np. Gieremek:)

Czego nie rozumiesz, że szef KNF niejaki Ch. został zapuszkowany przez
swoich? W pierdlu będzie bezpieczny! Nie będzie chlastał jęzorem i wsypywał
kolesi z sitwy. To "afera Marka Ch. a nie PiS!" - (c) St. Karczewski (PiS).

PiS ma "czyste ręce"! Marek Ch. miał dzień czasu na usunięcie dowodów!

--
Pajdak

Data: 2018-11-29 08:46:10
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Opleceni pajęczyną Czarneckiego czylim palik w mierzei wiślanej
człon Pajdak wytrysnął:
użytkownik Pajdak napisał:

> Jaruzelski pochowany został na katolickim cmentarzu w

>cyt. na Cmentarzu Wojskowym

Wyciąłeś, że pochowany w asyscie sukienkowych purpuratów.

Bo członku napisałeś "na katolickim" więc dałem ci wklejkę.

Ten komuch z krwi i kosci został pokropiony "świętą woda".
Nawet przed oddaniem ostatniego tchnienia wyspowiadał się
i został namaszczony "olejami".

Musi się nawrócił. Historia zna takie przypadki członku..

cyt.
,,W niebie większa będzie radość z jednego grzesznika, który się nawraca, niż ... dziewięciu sprawiedliwych, którzy nie potrzebują nawrócenia".

Lżej Ci członku?

> [...]
> niż lud miałby się dowiedzieć że byli "ż", np. Gieremek:)

Czego nie rozumiesz, że szef KNF niejaki Ch. został zapuszkowany przez

Masz coś z mózgiem, skaczesz po wątkach jak pchla po dywanie..
Bądź jak kleszcz:)

Data: 2018-11-30 09:11:51
Autor: Pajdak
zakwaszony groch katolickim ateuszem
asinus asinorum żytkownik <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w
wiadomości news:cfccb9ff-84bf-4b2c-9f54-1415568c21a3googlegroups.com...
Wyciąłeś, że pochowany w asyscie sukienkowych purpuratów.

Bo członku napisałeś "na katolickim" więc dałem ci wklejkę.

Co złamany fiutku nie zmienia sytuacji, że pokropili go "świenconkom".

Ten komuch z krwi i kosci został pokropiony "świętą woda".
Nawet przed oddaniem ostatniego tchnienia wyspowiadał się
i został namaszczony "olejami".

Musi się nawrócił.

To tak jak ty - prawosławny ateista..

Historia zna takie przypadki członku.

Ty jesteś tym przypadkiem jako asinus asinorum i fiut złamany.

--
Pajdak

Data: 2018-11-27 11:07:58
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
To może chociaż jakieś wyroki wymienisz? Sprawy w sądzie? Akty oskarżenia...

cyt.
 Za 5 lat rodzina Corleone będzie działać zupełnie legalnie. Zaufaj mi.
https://pl.wikiquote.org/wiki/Ojciec_chrzestny

Data: 2018-11-27 12:57:12
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

> [...]

Coś się Zenuś strasznie wijesz. To może chociaż jakieś wyroki wymienisz? Sprawy w sądzie? Akty oskarżenia...

zenuś nie po to zjebał sobie mózg, żeby ci jakieś dowody podawać
masz mu uwierzyć tak jak on uwierzył ładującym-go-od-tyłu :DDDD

głupi zenuś wierzy ministrowi zerru, na pewno w końcu skażą choć jednego :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-28 07:56:10
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:i6cqvdptja73nfnrlsdhgr57p8j6n7oeti4ax.com...

głupi zenuś wierzy ministrowi zerru, na pewno w końcu skażą choć jednego :DDDD

Czasem zastanawiam się czy PiS-owskie "szumidła" na psp demonstruja własne poglądy i w nie wierzą czy tez Nowogrodzka płacim im za te idiotyzmy które tu wypisują. W obu przypadkach określami ich jako genetycznych idiotów! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-28 11:56:21
Autor: Pisiorowy Escobar
"Pajdak" <runt@anekumena.res> napisał(-a):

> [...]

Czasem zastanawiam się czy PiS-owskie "szumidła" na psp demonstruja własne poglądy i w nie wierzą czy tez Nowogrodzka płacim im za te idiotyzmy które tu wypisują. W obu przypadkach określami ich jako genetycznych idiotów! ;-)))

no co ty, oni INWESTUJĄ pracując za darmo
liczą że się gdzieś załapią (hahaha)
na razie niestety są ruchani i obstawiam że tak już będzie do końca

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-29 07:44:55
Autor: Pajdak
Użytkownik "Pisiorowy Escobar" <presidento@goverment.ec> napisał w wiadomości news:u0tsvdh39hub4golvhkvs8knbd1aqjl1cm4ax.com...
> [...]

tu wypisują. W obu przypadkach określami ich jako genetycznych idiotów!
;-)))

no co ty, oni INWESTUJĄ pracując za darmo
liczą że się gdzieś załapią (hahaha)
na razie niestety są ruchani i obstawiam że tak już będzie do końca

Szlachetna praca! ;-)))

Za michę ryżu. - (c) M.Morawiecki - obecnie premier

Parobki bez honoru, cywilnej odwagi, wytresowane
kundelki [(c) - J.Glemp - prymas] szczekajace na rozkaz.

--
Pajdak

Data: 2018-11-27 20:12:38
Autor: t-1
W dniu 2018-11-27 o 09:10, Bruno Brunowski pisze:

.....To może chociaż jakieś wyroki wymienisz? Sprawy w sądzie? Akty oskarżenia...

Jakie wyroki?
Wy nie ruszacie naszych, my nie ruszamy waszych przecież obowiązuje.

Data: 2018-11-27 11:01:49
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu wtorek, 27 listopada 2018 01:29:23 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> Chwilowo co tysiaczny kradnie. Czasy gdy kradl co drugi na jakis blizej nieokreslony  czas zostaly zawieszone.

Tobie coś wbić do łba to jak nauczyć kamień kan kana.
cyt.
 Donald po to wsadził tam na chwilę Kiliana, żeby tam wziął odprawę - przyznaje Paweł Graś

Wincyj orzechów jedz.

Data: 2018-11-27 08:46:54
Autor: `Pajdak
Kapelinder napisał:
Jak wsrod rzadzacyc jest jeden zlodziej na tysiac to wiekszego problemu
nie ma. Problem jest jak za POprzednikow kradl co drugi.

Dawaj Zenuś dowody!

--

Szukaj zenus! Szukaj! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-11-27 11:06:43
Autor: bytomir.kwasigrochowy
Opleceni pajęczyną Czarneckiego
użytkownik `Pajdak napisał:

Szukaj zenus! Szukaj! ;-)))

Gazociąg 1mld w pizdu, szlak paliwowy 20mld/rocznie w pizdu,
hydrobudowa 120mln w pizdu, opierdzielony SPEC, Sawicka: jestem co tydzień
w wawce, zgram wam taką ekipę... i krecimy lód na służbie zdrowia.

Nawet Palichuj źle mówił o Donku:
cyt.
Janusz Palikot po opuszczeniu Platformy Obywatelskiej zaczął ujawniać mechanizm działania tej partii, który polegał na umieszczaniu swoich ludzi gdzie tylko się da. Oceniał, że 90% posłów PO znalazło się w parlamencie dla pieniędzy. Liderzy stworzyli osobny mechanizm zdobywania pieniędzy, który polegał na tym, że człowiek PO zostawał szefem miejskiej spółki, ale musiał wypłacić premię do kieszeni kilku ludzi z partii, którzy odsyłali jeszcze z tego procent na kampanię wyborczą i samych posłów.

Deklaracja terezińska.
https://youtu.be/YoONVwOYPPk

itd itp.

Data: 2018-11-28 08:13:55
Autor: Pajdak
użytkownik `Pajdak napisał:

[...]

Ale palik wbity przez właściela kota w piach mierzei wiślanej się odnalazł!
To jest sukces!

--
Pajdak

Data: 2018-11-26 21:40:42
Autor: u2
W dniu 26.11.2018 o 16:52, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
Najchujowsze jest jednak to, że ostatnia alternatywa dla pis&peło -
Kukizy poszły w rozsypkę, zaraz pozostanie tylko Kurwin:(

bzdura rympał, Polacy nie duraki i swój rozum mają, a nie wasz żydoubecki:)))))))))))))

Data: 2018-11-27 10:59:31
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 21:40:41 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> Kukizy poszły w rozsypkę, zaraz pozostanie tylko Kurwin:(

bzdura rympał, Polacy nie duraki i swój rozum mają, a nie wasz żydoubecki:)))))))))))))

Paczaj na sruli zza wielkiej wody, nie dadzą se wyjąć jajka z koszyka.
Mowa o jajku informacyjnym (tefauenach).

Stara maksyma Rothschilda,,Nie kładź wszystkich jajek do jednego kosza"

Jak pisiorstwo zbrzydnie ludowi, a wcześniej usańskie i PL "ż" nie będą miały tefauenowego jajka to co będzie? Katastrofa. Stracić żydoubeków którzy jeszcze mogą się przydać i stracić pisiorstwo it`s niepowetowana strata będzie i trza
będzie konkurować z niemiecka budą.

Ucz się jucie od srulków, trza mieć  i pisiorstwo po swojej stronie i "na wszelki wypadek" tefaueny.   Opinia publiczna to dziwka. (N.B)

Data: 2018-11-29 00:05:09
Autor: u2
W dniu 27.11.2018 o 19:59, bytomir.kwasigrochowy@gmail.com pisze:
Ucz się jucie od srulków, trza mieć  i pisiorstwo po swojej stronie i
"na wszelki wypadek" tefaueny.

widzę rympał że zaczynasz czaić bazę, free your mind rympał:)))))))))))))