Opluwanie pod krzyżem.

Data: 2010-05-11 12:41:51
Autor: karwanjestdebilem
Opluwanie pod krzyżem.
Palikot to chamidło. Niesiołowski, ten eunuch. Komorowski broni agentów i WSI. Ci Żydzi to nawet za Holocaust nas wini±! TVN tub± PO. "Gazeta" judzi. Itd., itp. Gdzie to można usłyszeć? Pod Pałacem Prezydenckim.
W poniedziałek min±ł miesi±c od tragedii w Smoleńsku. Przedstawiciele klubów PiS i PSL oraz kół poselskich SD i SdPl złożyli wieńce przed Pałacem Prezydenckim. Nie było Platformy i SLD.

Przez cały dzień pod Pałac przychodzili mieszkańcy Warszawy. Zapalali znicze.

Po południu pod ustawionym drewnianym krzyżem i ukwieconym zdjęciem prezydenckiej pary stoi kilkadziesi±t osób, głównie wiekowych.

Rozmawiaj±, opluwaj±c polityków Platformy, wraże media, zdrajców Polski.

Wystarczy przystan±ć, by usłyszeć: - Palikot to chamidło. Niesiołowski, ten eunuch. Komorowski broni agentów i WSI. Gdyby mieli honor, podaliby się do dymisji. Ci Żydzi to nawet za Holocaust nas wini±! TVN tub± PO. "Gazeta" judzi. Itd., itp.

- Wsadzili ich w samolot, teraz wykończ± nas - wieszczy jaka¶ Kasandra.

Głos innej pani jeszcze potęguje nastrój grozy: - Karmi± nas zatrut± żywno¶ci±, st±d te wszystkie nowotwory.

(W±tek zdrowotny nie zostaje podjęty).

Bandytów manipulacja przy ołtarzu

Wkracza dziennikarka TVN 24 z kamerzyst±. Wiadomo, kręc±. W zgromadzeniu wybucha wrzawa, wszyscy krzycz± równocze¶nie. Porz±dek zaprowadza dopiero "mieszkanka Starego Miasta od 55 lat". Podniesionym głosem mówi: - Do¶ć! Przedstawia się "Gazecie" - Danuta Wawryło. I ogłasza: - Przedwojenny obywatel wie, jak się zachować w takiej chwili. Miesi±c po ¶mierci jest msza ¶w. Trzeba się pomodlić, zjednoczyć, być razem. A nie kłócić. Jeste¶my tak podzieleni, że aż wstyd. Zachowajmy ciszę, skupienie, przemy¶lmy wszystko.

Przytakiwania. Emocje opadaj±. Pal± się znicze. Przytrzymuj± kartki papieru, by nie odleciały. A na nich wiersz Marcina Wolskiego "Na ¶mierć prezydenta Kaczyńskiego" z dopiskiem: "A jednak Go kochali".

Głos czytelniczki, która przystanęła: - Piękny wiersz. "Gazeta Polska" go wydrukowała. Wolski, Ziemkiewicz to s± dziennikarze, którzy prawdę pisz±.

Apel z innych kartek rozpostartych na bruku: "Módlmy się za 96 męczenników. Morderstwo potworne i zaplanowane. Sowieci i kto? Wszyscy pytaj±, co się stało pod Katyniem?".

Na dziedzińcu przed pałacem tragiczne wydarzenie upamiętnia wystawa po¶więcona Lechowi Kaczyńskiemu. Na zdjęciu z 17 kwietnia msza ¶w. na placu Piłsudskiego i duży biało-czerwony transparent: "Panie prezydencie: zwyciężymy!". Fotografia z 11 kwietnia przypomina złożenie trumny w pałacowej kaplicy, a tekst informuje: "Na trasie przejazdu z lotniska blisko 800 tys. osób oddaje hołd głowie państwa". Wawel. Wystawę zamyka portret u¶miechniętego prezydenta na tle orła z datami: 2005-2010.

- O, dorobili biało-czerwon± obwódkę wokół zdjęć prezydenckiej pary na ołtarzu. Nie było jej - mówi pan do pani.

- Była - protestuję.

- Dopiero w czasie mszy ¶w. Wcze¶niej nie było. Bandyci!

Upadek państwa PO-lskiego

Zamieszanie, bo kto¶ rozdaje "Apel do społeczeństwa" autorstwa Zbigniewa Delugi. - Ma pani więcej? Jaka¶ wstrętna baba wyrwała mi - żali się emerytka spod krzyża.

"Żadne słowa nie s± w stanie wyrazić ogromu smutku, bólu i przerażenia jakie zapanowały po tragicznej, straszliwej ¶mierci Prezydenta RP i Jego Małżonki wraz z elit± polskiego narodu". To pocz±tek apelu, w rozwinięciu zostaj± napiętnowani ci, którzy teraz rz±dz±, "a przez cały czas prezydentury Lecha Kaczyńskiego opluwali Go (...)". "Dotyczy to (...) marszałka Sejmu Bronisława Komorowskiego (m.in. naigrywanie się po nieudanym zamachu w Gruzji), ziej±cego nienawi¶ci± S. Niesiołowskiego (jego ulubiony przymiotnik - haniebny), R. Sikorskiego, H. Gronkiewicz-Waltz z "jej niesłychanym lizusostwem i wpychaniem się do pierwszego szeregu, tuż przy premierze, przy każdej okazji (...)". Dostaje się też Palikotowi i Chlebowskiemu.

"Ich krokodyle łzy s± trudne do zniesienia. Odbywało się to wszystko przy cichej aprobacie premiera, gracza najwyższej klasy. Do tego chóru wielokrotnie przył±czał się przesadnie eksponowany Władysław Bartoszewski i sam Lech Wałęsa".

Wytłuszczony druk z apelu ostrzega, że pod rz±dami PO skończyła się lustracja, odnowa moralna, skuteczno¶ć CBA w walce z korupcj±, prestiż NIK upadł, media publiczne się niszczy, zachęcaj±c, by nie płacić abonamentu. Ogranicza się budżet "IPN, który jest sumieniem narodu".

Deluga ostrzega przed monopolem władzy i podpowiada, że koalicja PO i SLD w Warszawie zdecydowała o dofinansowaniu stadionu Legii, "której współwła¶cicielem jest wła¶ciciel TVN, tuba PO".

Komentarze zaczytanych w apelu: - ¦więta racja. To prawda. Powielić na ksero, rozdawać.

Burza z piorunami oczy¶ciła nieco atmosferę. Ludzie się rozeszli, pochowali w bramach. Wróc±.

 http://wyborcza.pl/1,75248,7866241,_Palikot_to_chamidlo___czyli_nienawisc_po_zalobie.htmlPrzemysław Warzywny-- "Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby onsprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ"już się zużył, bo gdy PiS rz±dził, nie zdołał go wytropić, choć miałkontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-11 12:48:48
Autor: Piotr
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 12:41:51 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

[...]

A dlaczego Niesiołowski to ma być eunuch? Znowu zmy¶lasz kawsiurku?
Niesiołowski to jest chamidło, tak samo jak Palikot.
Reszta to też prawda. A prawdę pod krzyżem można mówić Jacusiu.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-05-11 14:04:43
Autor: Grzegorz Z.
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 12:48:48 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Tue, 11 May 2010 12:41:51 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Palikot to chamidło. Niesiołowski, ten eunuch. Komorowski broni agentów i WSI. Ci Żydzi to nawet za Holocaust nas winią! TVN tubą PO. "Gazeta" judzi. Itd., itp. Gdzie to można usłyszeć? Pod Pałacem Prezydenckim.
W poniedziałek minął miesiąc od tragedii w Smoleńsku. Przedstawiciele klubów PiS i PSL oraz kół poselskich SD i SdPl złożyli wieńce przed Pałacem Prezydenckim. Nie było Platformy i SLD.

A dlaczego Niesiołowski to ma być eunuch? Znowu zmyślasz kawsiurku?

"Jest prezydentem jednej partii. Stronniczym, zacietrzewionym, mściwym.
Wykreśla z listy znajomych Władysława Bartoszewskiego, kompromituje Polskę
za granicÄ…, wdaje siÄ™ w awanturÄ™ o kartofla. To prezydent, ktĂłry otacza siÄ™
ludźmi biorącymi grube pieniądze z budżetu państwa – jak pan Kownacki czy
pan Glapiński – i ośmiela się mówić o solidarnym państwie. Jest prezydentem
złym. "

http://pl.wikiquote.org/wiki/Stefan_Niesio%C5%82owski

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-05-11 14:15:34
Autor: Piotr
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 14:04:43 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Ale to nie różnicuje zgrzesiu, eunuchy potrafią ujebać w kostkę. Nie umieją
tylko tego do czego trzeba jaj. Na przyklad nie zakapować narzeczonej,
wszystkich, ale nie jej. Bo, żeby siebie zachować, to trzeba coś swojego
zachować, nawet w strachu.
Piotr

Data: 2010-05-11 14:18:18
Autor: Grzegorz Z.
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 14:15:34 +0200, Piotr napisał(a):

Na przyklad nie zakapować narzeczonej,
wszystkich, ale nie jej.

No tak, zapomniałem że wszystkie teczki były autentyczne, z wyj±tkiem
teczek Jarka i Leszka, które były sfabrykowane.

--
"Przyjemnie jest robić zakupy w niedzielę i słyszeć w¶ciekłe

Data: 2010-05-11 06:00:04
Autor: Hans Kloss
Opluwanie pod krzyżem.
On 11 Maj, 14:18, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:

No tak, zapomniałem że wszystkie teczki były autentyczne, z wyj±tkiem
teczek Jarka i Leszka, które były sfabrykowane.

Bierz teczkę myszkiewicza i udowadniaj że j± ABW sfałszowała, albo
jego samego namów  do tego kroku. Jestem dziwnie spokojny o to że się
nie zgodzi ;)
J-23
PS. ¶lady kapusiostwa myszkiewicza  nie ograniczyły się tylko do jego
"teczki" co mocno skomplikuje sprawę

Data: 2010-05-11 06:38:24
Autor: zbig
Opluwanie pod krzyżem.
On 11 Maj, 15:00, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

nie zgodzi ;)
J-23
PS. ¶lady kapusiostwa myszkiewicza  nie ograniczyły się tylko do jego

Niczego nie musi udowadniać . jak byoł orzekł s±d.
Oczywi¶cie zaraz odpowiesz , że tu jaki¶ ubecki arbiter, bo s±d jest
tylko wtedy dobry gdy przyznaje rację Macierewiczowi.

Data: 2010-05-11 16:18:07
Autor: Piotr
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 06:38:24 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Niczego nie musi udowadniać . jak byoł orzekł s±d.
Oczywi¶cie zaraz odpowiesz , że tu jaki¶ ubecki arbiter, bo s±d jest
tylko wtedy dobry gdy przyznaje rację Macierewiczowi.

Ciekawym na jakiej podstawie s±d orzekał, skoro dokumenty kłami±...
Narzeczona kłamie...
Masz jakiego¶ linka do tego orzeczenia s±du?
Piotr

Data: 2010-05-11 07:26:05
Autor: zbig
Opluwanie pod krzyżem.
On 11 Maj, 16:18, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Narzeczona kłamie...
Masz jakiego¶ linka do tego orzeczenia s±du?
Miałem, bo juz kiedys tutaj go przytaczałem. jak jestes ciekaw to
poszukaj sobie sam, nie będe odwalał podwójnej roboty

Data: 2010-05-11 17:39:47
Autor: Piotr
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 07:26:05 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

Miałem, bo juz kiedys tutaj go przytaczałem. jak jestes ciekaw to
poszukaj sobie sam, nie będe odwalał podwójnej roboty

Hm, no może... Ale mi się nie chce szukac potwierdzenia, że nie jest
kapus±.
Mnie uczciwa nienawi¶ć jego eksi w zupełno¶ci przekonała.
Piotr

Data: 2010-05-11 14:55:57
Autor: Piotr
Opluwanie pod krzyżem.
Dnia Tue, 11 May 2010 14:18:18 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Na przyklad nie zakapować narzeczonej,
wszystkich, ale nie jej.

No tak, zapomniałem że wszystkie teczki były autentyczne, z wyj±tkiem
teczek Jarka i Leszka, które były sfabrykowane.

Jasne:
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/12385
I tu jeszcze jedna "teczka":
http://www.permedium.pl/stefan-niesio-owski/ciszej-nad-tym-stefanem.html
I jeszcze:
http://www.tvn24.pl/12690,1576025,0,1,co-zeznal-niesiolowski,wiadomosc.html
Ale mogę sie zgodzić, że nie kapował, tylko potwierdzał, b±dĽ nie i
podpisywał. :-)
Piotr

Data: 2010-05-11 12:51:28
Autor: azot
Opluwanie pod krzyżem.

A moze by tak tych mieszkańców Warszawy wywieĽć do Pruszkowa jak w 1944.
Albo chociażby czynsz podnie¶c tym "niesłusznym?
Nauczyło by to Warszawiaków szacunku dla jedynej słusznej władzy.
A moze tak chociaż  HGW zakazałaby takich zgromadzeń?

Bo że nie wyjdzie do nich z kwiatami, jak kiedys do pielęgniarek, to pewne.

azot

Data: 2010-05-12 00:22:09
Autor: Adam
Opluwanie pod krzyżem.

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:hsbc9g$1vi$1inews.gazeta.pl...
Palikot to chamidło. Niesiołowski, ten eunuch. Komorowski broni agentów i WSI. Ci Żydzi to nawet za Holocaust nas wini±! TVN tub± PO. "Gazeta" judzi. Itd., itp. Gdzie to można usłyszeć? Pod Pałacem Prezydenckim.
A co - czy to nie jest prawda?
AC

Opluwanie pod krzyżem.