Opodatkowanie studiów podyplomowych

Data: 2011-01-12 10:41:12
Autor:
Opodatkowanie studiów podyplomowych
Witam
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak wygląda obecnie sytuacja z opodatkowaniem
studiów podyplomowych i czy w przypadku gdy są one finansowane przez
pracodawce pracownik musi ponosić jakieś dodatkowe koszty? Dla przykładu można powiedzieć że studia kosztują 10tyś. i jeżeli firma
finansuje mi je w 100% to czy w przypadku gdy nie przepracuje w niej tyle
czasu ile mam w umowie (2 lata) to muszę zwrócić 10tyś czy może firma ponosi z
tytułu dofinansowania jakieś dodatkowe koszty(VAT bądź składka ZUS)

Z góry dziękuje za odpowiedź

Data: 2011-01-13 09:48:46
Autor: Misiek

Użytkownik <groups86@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:igk0g8$7f6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pozdrawiam

w 90% przypadkow umowa tak jest skonstruowana, ze nie wolno ci sie zwolnic wczesniej niz x lat od momentu zakonczenia nauki. Przykladowo - nauka przez Ciebie pobierana trwa 2 lata, zaklad pracy finansuje ci  ta nauke w 100 % (oczywiscie ksiazki i inne pomoce naukowe kupujesz sam, zaklad pracy placi jedynie za szkole), a umowa mowi ze nie wolno ci sie zwolnic przez okres 5 lat od  zakonczenia pobierania nauki. Ma to zagwarantowac pracodawcy zwrot poniesionych kosztow poprze Twoja prace na jego rzecz. W przeciwnym wypadku bedziesz zmuszony zwrococ 100% poniesionych przez pracodawce kosztow. Takie umowy yly zawierane w zakladzie pracy w ktorym ja pracuje.

Data: 2011-01-13 20:28:00
Autor: Jotte
[...]

Tak ciężko znaleźć?
http://www.podatki.biz/artykuly/14_2479.htm