Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie

Data: 2009-09-05 14:29:46
Autor: kredytywkarpaczu
Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie
oznacza, że wszyscy, w całym kraju, MUSZĄ deklarować cashback na PIT?

załóżmy że uzyskam satysfakcjonującą mnie odpowiedź z izby skarbowej
tzn. organ podatkowy odpisze mi "panie Kowalski, każdorazowy cashback
jest nieopodatkowany do 760zł, a zwolnienie dotyczy transakcji czyli
wyciągu, jeśli ma pan 5 kart i 60 wyciągów w ciągu roku a na każdym
z nich  cashback 759, to legalnie uzyska pan nieopodatkowany dochód
w wysokości 45.540zł i nie musi pan zapłacić ani złotówki podatku PIT"

czy wtedy ja muszę chwalić się tą kwotą w jednej rubryce PIT37 a w innej rubryce odpisywać zwolnienie i sumować na zero czy w ogóle mam
na picie nic nie wspominać, że czerpię tak duże dochody z cashbacku?

prosze o odpowiedzi pod założeniem że każde 759,99zł jest objęte
zwolnieniem od podatku

--

Opodatkowany CashBack na kartach- wasze opinie