Opole - Warszawa, piątek, późne popołudnie

Data: 2011-10-20 17:24:20
Autor: The_EaGle
Opole - Warszawa, piątek, późne popołudnie
W dniu 2011-10-20 11:32, pk pisze:
W piątek po południu czeka mnie droga Opole-Warszawa. Wyjazd ok. 17.00. Czy
jechać tradycyjnie na Częstochowę a potem Gierkówką? Ponoć jakieś straszne
rzeczy się dzieją bliżej Warszawy, kilometrowe korki, wahadła. Da się to
jakoś ominąć? Aha, a potem powrót, w niedzielę, ale chyba to już normalnie
bo pewnie nie będzie tyle tirów i powinno iść sprawniej, mam rację?

Polecam do Piotrkowa normalnie a później dalej na Opoczno i dalej na Nowe Miasto nad Pilicą -> Grójec i do Warszawy 7ka. Nadrobisz z 15km a droga w zasadzie pusta tylko przez Piotrków bedziesz musiał przejechać i przez Opoczno (tam radzę jechać na Drzewicę przez Wygnanów) - sprawdzisz.

Pozdrawiam
Rafał

Data: 2011-10-20 21:06:06
Autor: Biggie
Użytkownik "The_EaGle"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j7pef5$aoa$1@news.onet.pl...

[...]

Ze dwa miechy temu tak jechałem. Przed Sulejowem remont mostka - korek 40 minut, a kiedy to chciałem nadrobić to w jakiejś wiosce mnie ususzyli na 200 i 6 pkt :-(
CO śmieszne nawigacja miała to miejsce jako punkt suszarkowy, ale miałem ostrzeżenia ustawione na 300 metrów a oni stali ze 400 m za zakrętem oczywiście!
Ustawienia w nawi już zmieniłem na 500 m :-)

A swoją drogą mostek już w końcu zrobili?

pzdr

Biggie

Data: 2011-10-23 17:42:21
Autor: jerzu
Opole - Warszawa, piątek, późne popołudnie
On Thu, 20 Oct 2011 21:06:06 +0200, "Biggie" <biggiebiggie@gazeta.pl>
wrote:

A swoją drogą mostek już w końcu zrobili?

Nie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Opole - Warszawa, piątek, późne popołudnie