Opole: Zwycięstwo Piosenki Niemieckiej nad Polską

Data: 2017-06-16 16:37:52
Autor: A. Filip
Opole: Zwycięstwo Piosenki Niemieckiej nad Polską
http://muzyka.dziennik.pl/koncerty/artykuly/552339,w-opolu-zorganizowany-zostanie-jugendfestivalmlodych-pierwsza-edycja-we-wrzesniu.html
14.06.2017, 16:51 | Aktualizacja: 16.06.2017, 14:16
W Opolu mniejszość niemiecka zorganizuje
JugendFestivalMłodych. Pierwsza edycja we wrześniu

Opolu i jego władzom "gratuluje" udanej wymiany.
Artystom od bojkotu gratuluje wyjścia na "pożytecznych idiotów".

--
A. Filip

Data: 2017-06-16 16:42:32
Autor: Sonn
W dniu 2017-06-16 o 16:37, A. Filip pisze:
[...]

A ja tobie bycia idiotą

--
Sonn

Data: 2017-06-16 16:54:14
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Kto nie za Niemcem _ten dla ciebie_ idiota?
Gratuluje ci odwagi w publicznej wypowiedzi.

Jak dla mnie *średnia* "polemiczna przesada" nie jest głupotą,
a negowanie prawa do innej opinii jest godne neo-nazistów.
Ja potrafię żyć z tym że ludzie się ze mną nie zgadzają - w końcu ponoć
mamy mieć demokrację, ponoć z wolnością słowa. Ty chyba nie potrafisz.

--
A. Filip

Data: 2017-06-16 08:40:10
Autor: Zenek Kapelinder
Opole: Zwycięstwo Piosenki Niemieckiej nad Polską
Wez sie Filip ogarnij. Z pizdziakiem gadasz. Nie wystarczy Ci ze placisz za jego leczenie w psychiatryku to jeszcze gadac z nim musisz?

Data: 2017-06-16 17:50:51
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Wez sie Filip ogarnij. Z pizdziakiem gadasz. Nie wystarczy Ci ze
placisz za jego leczenie w psychiatryku to jeszcze gadac z nim musisz?

Jestem na ostatnim etapie przed ignorowaniem go praktycznie zawsze.
Wątpię bym zmienił o nim zdanie ale _dla zasady_ jeszcze sprawdzam.

--
A. Filip

Data: 2017-06-16 18:16:19
Autor: Sonn
W dniu 2017-06-16 o 16:54, A. Filip pisze:
[...]

Diagnoza potwierdzona. Jesteś idiotą! Dlaczego? Nie będę tłumaczył idiocie. Odrobina inteligencji wystarczy by zrozumieć o co chodzi. Twoja inteligencja najwyraźniej przejawia się tylko w gwiazdkach w treści postów, podkreśleniach i zmianach tematów wątków. Nie wystarcza bu zrozumieć bardziej skomplikowane kwestie.
Ale z czystej idiocie podam hint: mniejszość niemiecka i jej prawa. A teraz zestaw to sobie z festiwalem polskiej piosenki w Opolu. Wiem, przerasta cie to.
A tym postem, zwłaszcza fragmentem: "a negowanie prawa do innej opinii jest godne neo-nazistów." pretendujesz do miany grupowego debila A.D. 2017

--
Sonn

Data: 2017-06-16 23:53:07
Autor: Mario
W dniu 16.06.2017 o 16:54, A. Filip pisze:
[...]

Po prostu Kurski spierdolił Opole. Zresztą razem z Glińskim próbują spierdolić wszystkie wydarzenia z szeroko pojętej kultury, które nie są w pełni podporządkowane ich totalitarnemu podejściu do kultury.
Trudno się dziwić artystom że nie chcą mieć nic wspólnego z tą chujnią.

A jesteś idiotą bo ty w tym widzisz, że oni są za Niemcem.

MD

Data: 2017-06-16 16:15:40
Autor: Zenek Kapelinder
Opole: Zwycięstwo Piosenki Niemieckiej nad Polską
To niech artysty sie odpierdola od kasy ktora teraz dziela ich wrogowie. Jakos nie slyszalem zeby jakas Doda albo inne disco polo stalo w kolejce do wspolnej kasy. A wrecz przeciwnie dokladaja sie do kotla. Najwyzszy czas odstawic artystow od cycka.

Data: 2017-06-19 06:56:07
Autor: LFC
W dniu 16.06.2017 o 23:53, Mario pisze:

[...]

Adepci socjalistycznego podejścia do kultury i sztuki.
Generalnie: Kto nie z Mieciem, tego zmieciem.

LFC

Data: 2017-06-19 07:15:21
Autor: A. Filip
LFC <longinf@mpwikzdw.com.pl> pisze:
[...]

Lech Wałęsa od "kto nie z Mieciem" to teraz nie biega jako sztandarowy
totalnej opozycji?  A artyści przecież chcieli dobrze a tylko wyszło
jak zwykle :-)

<ironia> Czy bojkotujący muszą się teraz uczyć Niemieckiego? </ironia>

--
A. Filip

Data: 2017-06-19 09:14:10
Autor: Mario
W dniu 19.06.2017 o 07:15, A. Filip pisze:
[...]

Ironii to ty się chyba uczyłeś od Ryszarda Makowskiego z Yayo. A ironią jest to, że województwo opolskie jest współrządzone przez Niemców, bo niejaki Jan Maria Jackowski (razem z grupą podobnych mu idiotów z Akcji Katolickiej) doprowadził kiedyś do powstania województwa opolskiego, nie dopuszczając do powstania dużych województw. Tłumaczył tym, że planowane duże województwa są  zbliżone wielkością do landów, więc ułatwią Niemcom zdobycie Ziem Zachodnich. I podzielił Ziemie Zachodnie na małe obszary aby Niemcom zniemczanie utrudnić. Wnioski są dwa:
1. Jak facet ma na drugie imię Maria, to jest najprawdopodobniej pojebany.
2. Jak prawicowiec kieruje się w swych decyzjach niemieckimi fobiami, to na pewno zrobi coś na szkodę Polski.

MD

Data: 2017-06-16 18:40:05
Autor: boukun
Użytkownik "Sonn"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://twitter.com/chiefrobertlodz/status/875715601678950400

https://twitter.com/chiefrobertlodz/status/875724673354543104

boukun

Data: 2017-06-16 19:02:52
Autor: Sonn
W dniu 2017-06-16 o 18:40, boukun pisze:
[...]

Nie zwykłem komentować postów osób niedorozwiniętych umysłowo.

--
Sonn

Data: 2017-06-16 23:47:35
Autor: Mario
W dniu 16.06.2017 o 16:42, Sonn pisze:
[...]

Tylko, że niezbyt pożytecznym.

MD

Data: 2017-06-16 20:45:10
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Ale Jasiek Pietrzak wystąpi, prawda? "Żeby Polska była Polską" ryknie na cały amfiteatr. Niemce uciekną za Odrę.
CL

Opole: Zwycięstwo Piosenki Niemieckiej nad Polską