Opona

Data: 2017-01-19 11:19:46
Autor: Greg
Opona
Witam wszystkich
Chcę zakupić nowe oponki na nowy sezon, czy to dobry wybór?, jeżdże przeważnie po lasach lub drogach szutrowych, ale zdarza się również jechac po szosie. Może ktos już korzysta z takich opon i opisze ich wady ewentualnie zalety

http://www.ceneo.pl/12220081;pla?se=GbURRsztAQBmXRd4JMUxEKU3m_HZ5_bB&gclid=CJ26ruSX-84CFQT4cgodeGwPzg#tab=click

pozdr

miałem smart samy, teraz mam te o które pytasz - generlanie dają radę (gdybym miał wybrać między nimi to ciężko by było - w sumie są podobne) . Na piasku idą dobrze, na asfalcie całkiem nieźle. Nie wiem jak z trwałością bo mam je dopiero jeden sezon i odpornością na przebicia ... kapcia nie złapałem nigdy.

pzdr

Opona