Opona 190 na felge 170?

Data: 2009-05-30 09:24:24
Autor: Spider A.J.
Opona 190 na felge 170?
No to sie teraz popisze :-)

Chcialem sie dowiedziec czy ktos juz testowal
taki "zamiennik"?
Nominalnie do mojej RF na tyl powinna isc
170 ale obecnie mam 160 i daje rade a miewalem
tez 180 i tez dawaly.
Pytanie czy 190 ma szanse?
Lancuch nie bedzie tarl?
Wiem ze przestanie skrecac a po koleinach to bedzie
koszmar ale to nie ma w tym wypadku
wiekszego znaczenia wiec prosze sie powstrzymac.
:-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-30 09:33:23
Autor: Kuczu
Opona 190 na felge 170?
Spider A.J. pisze:

Nominalnie do mojej RF na tyl powinna isc
170 ale obecnie mam 160 i daje rade a miewalem
tez 180 i tez dawaly.
Pytanie czy 190 ma szanse?

A jak szeroka felga jest ? Bo 190 wymaga minimum 5,5 cala szerokosci.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-31 20:15:53
Autor: Spider A.J.
Opona 190 na felge 170?

"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote

A jak szeroka felga jest ? Bo 190 wymaga minimum 5,5 cala szerokosci.

A pojecia nie mam ale to pewnie ta sama
ktora byla w pierwszych B12 znajac
polityke Suzuki.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-31 20:39:38
Autor: Kuczu
Opona 190 na felge 170?
Spider A.J. pisze:

A pojecia nie mam ale to pewnie ta sama
ktora byla w pierwszych B12 znajac
polityke Suzuki.

No powinna byc 5.5 x 17. tak wiec z tego punktu widzenia 190 bedzie sie na niej czula dobrze. Sprawdz tylko odleglosc od lancucha bo sie mozesz zdziwic :) W najgorszym wypadku podetniesz oslone lancucha.

Data: 2009-05-31 22:12:42
Autor: Spider A.J.
Opona 190 na felge 170?

"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote

Sprawdz tylko odleglosc od lancucha bo sie mozesz zdziwic :) W najgorszym wypadku podetniesz oslone lancucha.

Tego sie w sumie jedynie boje, ze mi bedzie o
lancuch/oslone ocierac, bo ze jezdzic sie na tym bedzie
ciulowo to ja wiem :-)
Odnosnie rozmiaru 5.5 cala to znajde to rozumiem
gdzies wybite na obreczy, obudowie lozysk czy gdzies tam?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-31 22:34:35
Autor: Kuczu
Opona 190 na felge 170?
Spider A.J. pisze:

Odnosnie rozmiaru 5.5 cala to znajde to rozumiem
gdzies wybite na obreczy, obudowie lozysk czy gdzies tam?

Na feldze jest odlane oznaczenie.

Data: 2009-05-30 23:41:45
Autor: DeGie
Opona 190 na felge 170?
Użytkownik "Spider A.J." napisał w > Nominalnie do mojej RF na tyl powinna isc
170 ale obecnie mam 160 i daje rade a miewalem
tez 180 i tez dawaly.
Pytanie czy 190 ma szanse?

No ale o co ci tak naprawdę chodzi? Dlaczego nie chcesz dać nominalnej 170, czy też wstydliwie cieńszej 160? Skończyły się, rynek nie oferuje? Gruba 180 za mało? Chcesz pobić rekord świata  i wywołać rispekt na światłach ładuj 190 pasuje czy nie, tobie napewno się spodoba.

HanS //DeGie//
Duży Bandyta //Nnnagi//
-- -Nagie jest piekne-- -
KCH   z o n e

Data: 2009-05-31 09:12:54
Autor: Spider A.J.
Opona 190 na felge 170?

"DeGie" <danielgro@poczta.onet.pl> wrote
[...]

Ale ja prosilem, zeby sie powstrzymac, nie mogles?
Gowno, przepraszam za kolokwializm, Cie to obchodzi
dlaczego.
Pytam czy to jest mozliwe i o nic wiecej.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-31 13:15:03
Autor: primuss
Opona 190 na felge 170?
"DeGie" <danielgro@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

190 to bedzie za mocne na pierwszy duzy laczek. Ja bym zaczal od GS500.

--
pozdr.,
primuss

Opona 190 na felge 170?