Opona 190 na felge 170?

Data: 2009-05-30 09:33:23
Autor: Kuczu
Opona 190 na felge 170?
Spider A.J. pisze:

Nominalnie do mojej RF na tyl powinna isc
170 ale obecnie mam 160 i daje rade a miewalem
tez 180 i tez dawaly.
Pytanie czy 190 ma szanse?

A jak szeroka felga jest ? Bo 190 wymaga minimum 5,5 cala szerokosci.

--
Kuczu
LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Data: 2009-05-31 20:15:53
Autor: Spider A.J.
Opona 190 na felge 170?

"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote

A jak szeroka felga jest ? Bo 190 wymaga minimum 5,5 cala szerokosci.

A pojecia nie mam ale to pewnie ta sama
ktora byla w pierwszych B12 znajac
polityke Suzuki.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-31 20:39:38
Autor: Kuczu
Opona 190 na felge 170?
Spider A.J. pisze:

A pojecia nie mam ale to pewnie ta sama
ktora byla w pierwszych B12 znajac
polityke Suzuki.

No powinna byc 5.5 x 17. tak wiec z tego punktu widzenia 190 bedzie sie na niej czula dobrze. Sprawdz tylko odleglosc od lancucha bo sie mozesz zdziwic :) W najgorszym wypadku podetniesz oslone lancucha.

Data: 2009-05-31 22:12:42
Autor: Spider A.J.
Opona 190 na felge 170?

"Kuczu" <p.kuczynski@jim-satnet.pl> wrote

Sprawdz tylko odleglosc od lancucha bo sie mozesz zdziwic :) W najgorszym wypadku podetniesz oslone lancucha.

Tego sie w sumie jedynie boje, ze mi bedzie o
lancuch/oslone ocierac, bo ze jezdzic sie na tym bedzie
ciulowo to ja wiem :-)
Odnosnie rozmiaru 5.5 cala to znajde to rozumiem
gdzies wybite na obreczy, obudowie lozysk czy gdzies tam?

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Data: 2009-05-31 22:34:35
Autor: Kuczu
Opona 190 na felge 170?
Spider A.J. pisze:

Odnosnie rozmiaru 5.5 cala to znajde to rozumiem
gdzies wybite na obreczy, obudowie lozysk czy gdzies tam?

Na feldze jest odlane oznaczenie.