Opona Bontrager Jones XR - zagadka

Data: 2009-07-28 18:50:42
Autor: Artur
Opona Bontrager Jones XR - zagadka
wtorek, 28 lip, Mega:
witajcie,
Skończyła mi się opona i kupiłem nową... 'prawie' taką samą.
http://bontrager.com/model/02861
Piszę 'prawie' dlatego, że chociaż wygląda identycznie i ma to samo oznaczenie, to kierunek obrotu oznaczony strzałką, jest przeciwny niż w starej.
Zgłupiałem. Ma ktoś takową? Może da radę sprawdzić?

Na stronie piszą, że są wersje - przednia i tylna opony. Bywa że zalecają
zakładać jedną z opon "odwrotnie" dla zwiększonej przyczepności.

Opona Bontrager Jones XR - zagadka