Opona Bontrager Jones XR - zagadka

Data: 2009-07-28 12:33:53
Autor: wojtek_w_pracy
Opona Bontrager Jones XR - zagadka
Napisy maja być po prawej stronie, patrz na strzałkę, kiedy jest do
góry :)

pozdr
wojtek_n

Data: 2009-07-28 21:53:48
Autor: click
wojtek_w_pracy pisze:
Napisy maja być po prawej stronie, patrz na strzałkę, kiedy jest do
góry :)

bontrager ma napisy po obu stronach ;P

--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-07-28 22:06:54
Autor: wojtek_w_pracy
On 28 Lip, 21:53, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
wojtek_w_pracy pisze:

> Napisy maja być po prawej stronie, patrz na strzałkę, kiedy jest do
> góry :)

bontrager ma napisy po obu stronach ;P

MIałem Jones XR Tubeless Ready, teraz mam Jones XR, w logo producneta,
nazwa modelu i inne informacje s± tylko z jednej strony.

Pozdrawiam
wojtek_n

Data: 2009-07-29 00:11:54
Autor: wojtek_w_pracy
Opona Bontrager Jones XR - zagadka

MIałem Jones XR Tubeless Ready, teraz mam Jones XR, w logo producneta,
nazwa modelu i inne informacje s± tylko z jednej strony.
 Aaa, zapomniałem, że  w obu przypadkach to oemy z Garego :)
Pozdr
wojtek_n

Data: 2009-07-29 19:41:10
Autor: click
wojtek_w_pracy pisze:
MIałem Jones XR Tubeless Ready, teraz mam Jones XR, w logo producneta,
nazwa modelu i inne informacje s± tylko z jednej strony.
 Aaa, zapomniałem, że  w obu przypadkach to oemy z Garego :)

chinskie podroby i tyle ;P

Data: 2009-07-29 20:02:53
Autor: Mega
click pisze:
wojtek_w_pracy pisze:
[...]

Made in Taiwan napisane jest :)
Faktycznie pierwsza była 'oemowa' i miała napis z jednej strony. Ta nowa sklepowa ma już z obu stron. Od wewn±trz nie ma napisów :P

--
Mega i jego Garnek z odwrotnie założon± opon±

Data: 2009-07-28 22:48:30
Autor: jakuboff
click wrote:
wojtek_w_pracy pisze:
Napisy maja być po prawej stronie, patrz na strzałkę, kiedy jest do
gĂłry :)
bontrager ma napisy po obu stronach ;P

Nie filozuj. Ma być tak założone, żeby były tylko po prawej ;)

Data: 2009-07-29 12:13:24
Autor: RP

Użytkownik "jakuboff" <jakuboff@op.pl> napisał w wiadomości news:h4odfe$opn$2news.onet.pl...
click wrote:
wojtek_w_pracy pisze:
Napisy maja być po prawej stronie, patrz na strzałkę, kiedy jest do
gĂłry :)
bontrager ma napisy po obu stronach ;P

Nie filozuj. Ma być tak założone, żeby były tylko po prawej ;)

nie, nie, mają być wewnątrz :))

Opona Bontrager Jones XR - zagadka