Opona Bridgestone trail wing tw 202 co sądzicie ? Transalp

Data: 2011-02-07 00:26:04
Autor: Nikanor
Opona Bridgestone trail wing tw 202 co sądzicie ? Transalp
On Jan 28, 9:42 am, "aaa" <st1...@go2.pl> wrote:
czy ktoś z was używał bridgestone trail wing tw 202 i może
się podzielić opiniami na jej temat ?

Używał w DL650. Wytrzymały jakieś 25 tys. km. Potem drugie tyle
zrobiłem na Pirelli Scorpion Sync. Na suchym to ja nie widziałem
szczególnej różnicy. Na mokrym, a zwłaszcza na mokrym i zimnym
znacznie lepiej się trzymały Pirelli. O feedbacku itp. "czuciu" opony
nie będę pierdzielił, bo nadal nie wiem co to jest.

Aha - jakbyś chciał tym transalpem gdzieś bardziej poza asfalt, to ani
jedne ani drugie. O Michelinach Anakee ludzie dobrze mówią.

--
Nikanor [SH300, DR350, Agility125-na wydaniu]

Opona Bridgestone trail wing tw 202 co sądzicie ? Transalp