[OG] Opona Schwalbe Marathon Winter 28x1.60

Data: 2010-10-28 15:37:56
Autor: Bartek
[OG] Opona Schwalbe Marathon Winter 28x1.60
Witam,

Zima idzie, może komu¶ potrzebna opona zimowa? Sprzedaję Schwalbe Marathon Winter 28x1.60. Stan bdb.
http://tnij.org/is2q

pozdrawiam
Bartek

Data: 2010-10-28 15:48:36
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 28 Oct 2010 15:37:56 +0000, Bartek napisał(a):

Zima idzie, może komu¶ potrzebna opona zimowa? Sprzedaję Schwalbe
Marathon Winter 28x1.60. Stan bdb.
http://tnij.org/is2q

Czemu taka w±ska? Sam muszę na zimę kupić jak±¶ 26x2.25-2.3 ale bez kolców a raczej z agresywnym bieżnikiem. Coby była całoroczna.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-28 16:06:28
Autor: Bartek
[OG] Opona Schwalbe Marathon Winter 28x1.60
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
Czemu taka w±ska?
Ha ha. Sprzedaję bo mi nie mie¶ci się w moim mieszczuchu. Kupiłem wła¶nie 28x1.35. pozdrawiam
Bartek

Data: 2010-10-28 16:11:47
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-28, Bartek wrote:
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisał(a):
Czemu taka wÄ…ska?
Ha ha. Sprzedaję bo mi nie mieści się w moim mieszczuchu. Kupiłem właśnie 28x1.35.

Ha ha. Jakbyś się ogłosił, to chętnie bym się zamienił był. :P

Ale może ktoś by chciał się zamienić 28x1.35 za 28x1.60? Moja 28x1.35
przejeździła 1 sezon na przodzie, jest bardzo mało zużyta. Możecie kupić
od Bartka na allegro i potem możemy podmienić. :)

Najlepiej osobiście w Krakowie, ale dopiero w okolicach trzeciego
tygodnia listopada.

Data: 2010-10-28 16:54:38
Autor: Bartek
[OG] Opona Schwalbe Marathon Winter 28x1.60
Będę pamiętał. Jak nie uda się sprzedać to może bym się zamienił - o ile lepsza połówka przekona się do jazdy zim±.

Data: 2010-10-28 17:59:02
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-28 17:48, piecia aka dracorp pisze:
Czemu taka w±ska? Sam muszę na zimę kupić jak±¶ 26x2.25-2.3 ale bez kolców a raczej z agresywnym bieżnikiem. Coby była całoroczna.

Caloroczne opony nie sprawdzaj± się w rowerze zbytnio.
Przy -13 jezdzilem na zwyklej mtbowej oponie i guma byla twarda jak
kamień i cholernie ¶liska.

Maratony s± dla tych co jeżdż± po mie¶cie/asfalcie, ubitych drogach to
nie s± opony na zimę do lasu.

Data: 2010-10-28 16:02:47
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Thu, 28 Oct 2010 17:59:02 +0200, arturbac napisał(a):

Caloroczne opony nie sprawdzaj± się w rowerze zbytnio. Przy -13
jezdzilem na zwyklej mtbowej oponie i guma byla twarda jak kamień i
cholernie ¶liska.
Ostatnio co¶ podobnego mówili w radiu odno¶nie zmiany opon na zimowe w samochodach. W rowerach opony na zimę też maj± inn± mieszankę?

Może dlatego tak fikałem jak w poprzednim roku jeĽdzili¶my po lesie w zimę. Fakt że było pełno ukrytego lodu pod spodem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-10-28 21:29:33
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-28 18:02, piecia aka dracorp pisze:
Ostatnio co¶ podobnego mówili w radiu odno¶nie zmiany opon na zimowe w samochodach. W rowerach opony na zimę też maj± inn± mieszankę?

Organo leptycznie moge stwierdzić że te zimowe opony rowerowe s± w 20C
bardzo miękkie a te letnie w -10C twarde jak kamień i bardzo ¶liskie.

Zauważ że maratony zimowe maj± kolce po bokach a nie na ¶rodku jak inne
terenowe opony zimowe.

Data: 2010-10-28 21:36:43
Autor: MadMan
Dnia Thu, 28 Oct 2010 21:29:33 +0200, arturbac napisał(a):

Zauważ że maratony zimowe maj± kolce po bokach a nie na ¶rodku jak inne
terenowe opony zimowe.

Zauważ że to nieprawda, dowód masz w po¶cie inicjuj±cym. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-28 21:58:58
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-28 21:36, MadMan pisze:
[...]

Mam 2 takie w domu i jak na zdjęciu kolce nie sa na ¶rodkowych
'klockach' tylko lekko z boku i ich styczno¶ć z podłożem zależy od
ci¶nienia/masy.
Mam także terenówki 26" z kolcami i te maj± wszędzie kolce i jazda na
nich po asfalcie jest strasznie gło¶na.

Data: 2010-10-28 22:10:31
Autor: MadMan
Dnia Thu, 28 Oct 2010 21:58:58 +0200, arturbac napisał(a):

[...]

Nie widziałem jeszcze opony z kolcami dokładnie na ¶rodku, moim zdaniem
to lekko bezsensowne. A ten Marathon i tak jest okrutnie gło¶ny na asfalcie, mam jednego. --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-28 22:39:16
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-28 22:10, MadMan pisze:
Nie widziałem jeszcze opony z kolcami dokładnie na ¶rodku, moim zdaniem
to lekko bezsensowne.

http://www.schwalbe.com/language/ebooks/pl/flash.html#/32/
ICE SPIKER PRO ma.
Ja mam wprawdzie ICE SPIKERA i ma prawie na ¶rodku co widac na zdjeciu.

Data: 2010-10-28 16:01:52
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-28, Bartek wrote:
Witam,

Zima idzie, moĹĽe komuĹ› potrzebna opona zimowa? SprzedajÄ™ Schwalbe Marathon Winter 28x1.60. Stan bdb.
http://tnij.org/is2q

Nie mogłeś 2 tygodnie wcześniej? :P

Data: 2010-10-28 16:04:42
Autor: Bartek
[OG] Opona Schwalbe Marathon Winter 28x1.60
Jan Srzednicki <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał(a):
Nie mogłe¶ 2 tygodnie wcze¶niej? :P
Za wolno zabierałem się do zakupu w niemiaszkach 28x1.35

--

[OG] Opona Schwalbe Marathon Winter 28x1.60