Opona dla melomana

Data: 2012-10-29 08:03:42
Autor: Adam Adamaszek
Opona dla melomana
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 15:01:42 UTC+1 użytkownik santor napisał:
Szukam sensownych opon do mojego auta które nie jest najlepiej wyciszone,

ale przy predkości podróżnej

którą pokonuje codzienie 4x bardzo doskwiera mi szum pochodzący z toczenia a

nie inne odgłosy.

Rozmiar to 205/55R16 sezon w zasadzie mi obojętny może być letnia, zimowa

lub całoroczna, jedynym

kryterium jest dla mnie głośność w dB przy 80-100 km/h. Jeżdże w ruchu

pozamiejskim codziennie 4x60km

drogą bez świateł, nieźle utrzymaną z prędkością podróżną 60-90 km/h. Cena

oczywiście mile widzana ze średniej półki,

te po 500pln/szt. odpadają.

http://www.opony.com.pl/artykul/test-adac-2010-opony-letnie/?id=874

Pirelli Cinturato P7 - mam dokładnie w tym rozmiarze, jakieś 40kkm już nakręcone, nadal są cichuteńkie. Polecam.

pozdr
AA

Data: 2012-10-29 20:47:25
Autor: santor
Opona dla melomana
http://www.opony.com.pl/artykul/test-adac-2010-opony-letnie/?id=874

Pirelli Cinturato P7 - mam dokładnie w tym rozmiarze, jakieś 40kkm już nakręcone, nadal są cichuteńkie. Polecam.

haha mam aktualnie na kołach Pirelli P7 z indeksem W, co do modelu Cinturato nie jestem pewien bo nic takiego na oponie nie rzuciło mi się w oczy
i oceniam je jako tragiczne. Opony z 2008r. Fakt, ze kupiłem je z autem i są w ponad połowie zużycia niemniej na próbę założyłem jakieś klebery zimowe i było o połowę ciszej ale to jesze nie to, natomiast po założeniu Frigo2 miałem wrażenie, że ciągnę za sobą pług. Niestety innych opon nie mam skąd wypożyczyćdo testów a nie chce wtopić kasy. Z racji tego, że wlokę się codziennie tą samą trasą decybele są dla mnie priorytetem.

Data: 2012-10-30 02:05:57
Autor: Adam Adamaszek
Opona dla melomana
W dniu poniedziałek, 29 października 2012 20:47:39 UTC+1 użytkownik santor napisał:
> [...]

i oceniam je jako tragiczne. Opony z 2008r. Fakt, ze kupiłem je z autem i są

To jest inna opona, fakt, że niefortunnie nazwana, przez co obrywa opiniami poprzednika. Cinturato to inna bajka - spróbuj sam, polecam.

pozdr
AA

Opona dla melomana