Opona do miasta

Data: 2009-03-24 09:21:00
Autor: emil
Opona do miasta
Witam.
Możecie doradzić jak±¶ oponę na miasto w rozmiarze 28x622 (do cieniarki) i cenie do 100zł ?
Główne kryterium to odporno¶ć na przebicia, dodatkowe to dobra przyczepno¶ć w deszczu (bruk, tory tramwajowe itp).

Zastanawiam się nad: Michelin Transworld City.

Aktualnie mam Kenda Kwest i o ile przyczepno¶ć Ok to łatanie dętki co tydzień wkurza.

Data: 2009-03-24 10:03:11
Autor: Jan Srzednicki
Opona do miasta
On 2009-03-24, emil <emilpromil@gmail.com> wrote:
Witam.
Możecie doradzić jak±¶ oponę na miasto w rozmiarze 28x622 (do cieniarki) i cenie do 100zł ?

Nie wci¶niesz tam 30-622? Wtedy Marathon Racer.

Ewentualnie, 32-622 i Marathon Supreme, ale to już znacznie ponad
wspomniany budżet.

Data: 2009-03-24 19:40:53
Autor: emil
Opona do miasta
On 2009-03-24, emil <emilpromil@gmail.com> wrote:
Witam.
Możecie doradzić jak±¶ oponę na miasto w rozmiarze 28x622 (do cieniarki) i cenie do 100zł ?

Nie wci¶niesz tam 30-622? Wtedy Marathon Racer.
Wcisnę, ale czytałem wiele opinii że oponki Schwalbe bardzo szybko się ¶cieraj±.?

Data: 2009-03-24 18:42:57
Autor: Jan Srzednicki
Opona do miasta
Jan Srzednicki pisze:
On 2009-03-24, emil <emilpromil@gmail.com> wrote:
Witam.
[...]

Marathony??
Racerów nie używałem, Supreme po 3kkm wygl±daj± praktycznie jak nowe.

Data: 2009-03-24 12:57:02
Autor: Coaster
Opona do miasta
emil wrote:
[...]
[...]

Przyczepnosc w deszczu na torach czy bruku to rzecz wzgledna ;-)

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-03-24 14:28:19
Autor: Adampio
Opona do miasta
Coaster pisze:
Przyczepnosc w deszczu na torach czy bruku to rzecz wzgledna ;-)

Powiedzialbym ze to cos jak Yeti, wszyscy o nim slyszeli ale nikt nie widzial ;-)

Data: 2009-03-24 19:27:47
Autor: emil
Opona do miasta
Adampio pisze:
Coaster pisze:
Przyczepnosc w deszczu na torach czy bruku to rzecz wzgledna ;-)

Powiedzialbym ze to cos jak Yeti, wszyscy o nim slyszeli ale nikt nie widzial ;-)
W każdym razie Kenda Kwest 28x622 radzi sobie z tym znacznie lepiej od IRC Redstorm 23x622 i Rubeny Flash 25x622 (któr± to Rubene stanowczo odradzam). Sprawdzone do¶wiadczalnie.

Data: 2009-03-25 13:34:12
Autor: Tomasz Minkiewicz
Opona do miasta
On Tue, 24 Mar 2009 19:27:47 +0100
emil <emilpromil@gmail.com> wrote:

Adampio pisze:
> [...]
W każdym razie Kenda Kwest 28x622 radzi sobie z tym znacznie lepiej od IRC Redstorm 23x622 i Rubeny Flash 25x622 (którą to Rubene stanowczo odradzam). Sprawdzone doświadczalnie.

Też właśnie jeżdżę na Kwestach (559x38) i jestem zdumiony ich dobrą
przyczepnością. Wprawdzie na tym śliskim świństwie które np. dziś
zalega ulice jednoznacznie klękają (ale to w końcu slick, więc czego
można oczekiwać), natomiast na nawierzchni po prostu mokrej jest
zupełnie OK.
Jestem zdumiony, bo kupowałem je kierując się wyłącznie ceną
i oczekiwałem produktu zdecydowanie gównianego, a one wcale
nie są takie złe.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-03-25 00:39:20
Autor: Gotfryd Smolik news
Opona do miasta
On Tue, 24 Mar 2009, Coaster wrote:

emil wrote:
Główne kryterium to odporno¶ć na przebicia, dodatkowe to dobra przyczepno¶ć w deszczu (bruk, tory tramwajowe itp).
[...]

Przyczepnosc w deszczu na torach czy bruku to rzecz wzgledna ;-)

  Oj tak, mocno... :]

pzdr, Gotfryd

Opona do miasta