Opona do trenażera/rolki, ale... 24"

Data: 2015-09-13 06:36:48
Autor: Kuba Abuk
Opona do trenażera/rolki, ale... 24"
Cześć,

Mamy jeszcze kalendarzowe lato, ale jak na złość syn, lat 7, opanował świetnie jazdę na rolce. Rozchorował się w weekend, ale nadmiar energii musi skanalizować na razie w domu. Poza tym nawet krótki trening działa lepiej, niż syrop wykrztuśny:) Niestety Kendy SBE warczą niemiłosiernie.

Szukam więc do rolek miękkich i niedrogich slicków 24". Szerokość opony min. 28mm. Czy jest coś godnego uwagi, oprócz Rubeny V23, czy Schwalbe Kojak? Pierwsza jest chyba dedykowana do wózków inwalidzkich i wątpię w ich jakość, a druga pieruńsko droga. Zdravim,
Kuba

Data: 2015-09-14 19:31:33
Autor: PeJot
Opona do trenaĹźera/rolki, ale... 24"
W dniu 2015-09-13 o 15:36, Kuba Abuk pisze:

[...]

Sądzisz że długo syn na tym "pojeździ" ? Z rowerów na kołach 24" dzieciaki szybko wyrastają.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2015-09-15 10:31:07
Autor: Kuba Abuk
W dniu poniedziałek, 14 września 2015 19:30:22 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:

Sądzisz że długo syn na tym "pojeździ" ? Z rowerów na kołach 24" dzieciaki szybko wyrastają.
 Pytałem o opony, a nie o tempo wyrastania dzieci z rowerów.

Zdrawim,
Kuba

Opona do trenażera/rolki, ale... 24"