Opona do zakolcowania - waska czy szeroka?

Data: 2012-10-30 10:24:44
Autor: Rowerex
Opona do zakolcowania - waska czy szeroka?
Kusi mnie zakolcowanie drugiego kompletu opon, co by mieć na zmianę
gdy się zetr± blachowkręty lub na nieco inne warunki, ale nie wiem czy
wybrać opony w±skie rzędu 1,90 (takie mam teraz), czy może szerokie
rzędu 2,25-2,30.

Co lepsze? Niektórzy twierdz±, że najlepsze s± bardzo w±skie bo się
ładnie wgryzaj± w ¶nieg, ale tego raczej wolałbym unikn±ć.

Teren do jazdy różny - zim± wybieram "asfaltowe" drogi lokalne
ostatniej lub żadnej kolejno¶ci od¶nieżania (czyli zim± s± bez
asfaltu), ale zawsze znajdzie się fragment od¶nieżony - albo suchy i
goły, albo pokrytego litym lodem lub lodowymi rynnami...

Pozdr-
-Rowerex

Opona do zakolcowania - waska czy szeroka?