Data: 2012-08-22 07:53:21 | |
Autor: Tommies (Wasylek) | |
Opona idealna | |
Niestety mój kochany Trek Y3 jak było do przewidzenia nie odnalazł się i od kilku miesięcy pomykam sztywnym Trekiem z serii 8000.
Ma on założone opony Bontrager Jones ACX 2.1 i 2.2 Opony te jednak średnio nadają się na mazowieckie wyasfaltowane góry :) Szukam zatem opony idealnej tj. lekka, kevlar, gładka na środku ale z klockami po bokach. Kupiłem i prawie idealne były SCHWALBE LAND CRUISER 26x1.90, niestety to okropnie ciężka drutówka - realnie ważyła 980g. Już głowa mnie rozbolała od przeglądania oferty i mniej lub bardziej wiarygodnych testów. Co polecacie podobnego, czyli gładka na środku z małymi oporami toczenia, ale z porządnymi klockami po bokach dzięki czemu w terenie też się by sprawdziła, no i lekka :) -- |
|
Data: 2012-08-22 10:49:37 | |
Autor: Wojtas | |
Opona idealna | |
W dniu 2012-08-22 09:53, Tommies (Wasylek) pisze:
Co polecacie podobnego, czyli gładka na środku z małymi oporami toczenia, ale Zobacz Schwalbe Hurricane. -- Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa. |
|
Data: 2012-08-22 10:45:48 | |
Autor: smig1o | |
Opona idealna | |
W dniu środa, 22 sierpnia 2012 10:49:37 UTC+2 użytkownik Wojtas napisał:
W dniu 2012-08-22 09:53, Tommies (Wasylek) pisze: Trzeci rok pomykam na Hurricanach i muszę powiedzieć, że dają radę. Zarówno w mieście, jak i na dłuższych wycieczkach (a każda wycieczka to jakieś 60% jazdy po asfalcie i 40% szutry; czasem nieco piachów). Jak trafisz na niezbyt głęboki piasek - jedzie się ciężej ale da się. Przy głębszym piachu - sorry. No i jeszcze jedno. Na mokrym asfalcie sprawuje się raczej kiepsko, tzn. Nie ma problemu, dopóki nie spróbujesz hamować na łuku. Wtedy zaczyna być mniej ciekawie. Pozdrawiam |
|
Data: 2012-08-23 00:13:50 | |
Autor: Tommies (Wasylek) | |
Opona idealna | |
Kolejna opinia za HURRICANE. Zastanawiam się też na SAMMY SLICK - sporo lżejsza.
|
|
Data: 2012-08-24 19:41:26 | |
Autor: PK | |
Opona idealna | |
On 2012-08-22, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
Zobacz Schwalbe Hurricane. Masz porĂłwnanie z wÄĹźszymi oponami? KiedyĹ zakĹadaĹem do roweru (MTB) Kendy Kwest 1.5". Jazda super, ale gumy ĹapaĹem co ~200km (moĹźe moje 80kg i doĹÄ ostry styl jazdy to za duĹźo dla cienkiego slicka za 25 zĹ). TrochÄ odpycha mnie szerokoĹÄ tej opony - zdecydowanie wolaĹbym jakieĹ 1.5-1.8", ale moĹźe bÄdzie solidniejsza, a niewiele wolniejsza. Zasadnicze pytanie: czy te bardzo dobre opinie (ktĂłrych widujÄ sporo w internecie) dotyczÄ obu wersji czy kevlarowej? Bo wolaĹbym kupiÄ drutowÄ (taĹsza, Ĺatwo dostÄpna). pozdrawiam, PK |
|
Data: 2012-08-24 14:49:48 | |
Autor: $mig1o | |
Opona idealna | |
W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 21:41:26 UTC+2 użytkownik PK napisał:
On 2012-08-22, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:[ciach zaskakujący] Zasadnicze pytanie: czy te bardzo dobre opinie (których widuję sporo Jeśli pytasz o Hurricane to ja ujeżdżam na wersji zadrutowanej i przy mojej wadze (+/-75kg z bagażem) gumy zacząłem łapać dopiero po około 9k km. Z tym, że opona rzeczywiście wygląda na nieco zużytą. Pozdrawiam |
|
Data: 2012-08-22 21:29:04 | |
Autor: biodarek | |
Opona idealna | |
W dniu 2012-08-22 09:53, Tommies (Wasylek) pisze:
Niestety mój kochany Trek Y3 jak było do przewidzenia nie odnalazł się i od Tak, te Land Cruisery strasznie ciężkie. Córka ma takie i chyba też jej zmienię. Ale niekoniecznie na takie z gładkim środkiem opony. Myślę albo o Maxxis Aspen (sam mam takie w wersji 29") albo Geax Aka. Obie zwijane w wersji 26" powinny ważyć po około 500g. -- biodarek |