Opona na mokry piasek

Data: 2012-12-03 22:52:24
Autor: Wojtek Paszkowski
Opona na mokry piasek
"biodarek" <darkm_usunto@poczta.onet.pl> wrote in message news:k9gimq$48l$1mx1.internetia.pl...
Czy istnieje coś takiego jak opona na mokry piasek? Czu musi być to opona typowo na błoto czyli z dużymi, rzadko rozmieszczonymi klockami?

obstawiam, że to będzie dokładnie ta sama opona, co na suchy piasek. Czyli szeroka i z delikatnym bieżnikiem, ewentualnie nieco większym po bokach. Tylko na rozmiar 29'' wybór w tym temacie niewielki, o ile nie żaden. Szkoda, że WTB zaprzestało produkcji Vulpine w wersji wielkokiszkowej.

Dedykowane opony "błotne" są zazwyczaj stosunkowo wąskie, a to nawet na mokry piach średnie rozwiązanie.

pozdr

Data: 2012-12-03 14:13:13
Autor: Rowerex
Opona na mokry piasek
On 3 Gru, 22:52, "Wojtek Paszkowski" <wo...@pocztanawirtualnej.pl>
wrote:
"biodarek" <darkm_usu...@poczta.onet.pl> wrote in message

> Czy istnieje co¶ takiego jak opona na mokry piasek? Czu musi być to opona
> typowo na błoto czyli z dużymi, rzadko rozmieszczonymi klockami?

obstawiam, że to będzie dokładnie ta sama opona, co na suchy piasek..

Niekoniecznie - mokry piach to insza inszo¶ć w porównaniu z suchym.
Najgorszy jest "mokry z wierzchu" bo potwornie się lepi, potężnie
spowalnia i strasznie nim rzuca. Natomiast "mokry do spodu" jest już
zupełnie inny, bardziej "ssie", ale mniej spowalnia i mniej się lepi.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-12-04 20:10:17
Autor: biodarek
wrote:
[...]

Niekoniecznie - mokry piach to insza inszość w porównaniu z suchym.
Najgorszy jest "mokry z wierzchu" bo potwornie się lepi, potężnie
spowalnia i strasznie nim rzuca. Natomiast "mokry do spodu" jest juĹĽ
zupełnie inny, bardziej "ssie", ale mniej spowalnia i mniej się lepi.

Lepiej bym tego nie określił :)
"Mokry z wierzchu" czasami zdarza się w lato, w trakcie deszczu -> koła obwarzanki. A patrząc za okno myślę, że "problem" odsunie się w czasie do wiosny.

--
biodarek

Opona na mokry piasek