Opona na pustyniÄ™

Data: 2009-09-02 14:30:45
Autor: Tomasz Minkiewicz
Opona na pustyniÄ™
On Wed, 02 Sep 2009 14:04:59 +0200
JK <ps_997@gazeta.pl> wrote:

Witam,
Do tej pory jeździłem na semislickach (Maxxis Wormdrive), ale ze względu na wyjazd potrzebuje czegoś bardziej terenowego na 26 cali (opony + dętki).

Poszukiwane cechy opony :
-Dobre parametry na ubitym piasku (czyli raczej szeroka), wyschniętym błocie i drobnych kamieniach na terenie głównie płaskim
-Odporność na przebicia (ważne), komfortowa jazda na słabiej napompowanych kołach
-Żeby po asfalcie też dało się pojeździć (i żeby się za szybko nie starła)
-Najlepiej żeby kosztowała majątku i była na Allegro

Opony potrzebuję na pustynię (ale taką z twardszym terenem) i myślałem o produktach Schwalbe albo Continental ale jestem otwarty na inne propozycje.

Na pustyni nie ma miejsca na kompromisy (w tym cenowe ;)):
http://www.surlybikes.com/parts/endomorph.html .

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-09-02 14:35:44
Autor: JK
Opona na pustyniÄ™
Tomasz Minkiewicz pisze:
Na pustyni nie ma miejsca na kompromisy (w tym cenowe ;)):
http://www.surlybikes.com/parts/endomorph.html .

Nie demonizujmy :) na "głębokiej" piaszczystej pustyni faktycznie lepiej mięć najlepszy sprzęt, ale skracając drogę pistami wyjeżdżonymi przez samochody nie jest to konieczne. Na wiosne jeździłem trochę na wynajętym rowerze (taki holender, wąskie opony, bez przerzutek) po trasach w okolicach Luksoru i dawał radę.

--
JK | http://www.all-exclusive.pl/ | http://jakprzetrwac.pl

Opona na pustyniÄ™